........... HIDUP DAP ! TAKBIIIIIIRRRRRRRRR ! ! ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

HIDUP DAP ! TAKBIIIIIIRRRRRRRRR ! ! !

Saturday, October 13, 20129comments

Ramailah pemimpin Pas yang melompat2 mempertahankan kerjasama dengan Dap ekoran libasan dari Nahsaruddin baru2 ini. Sukanya lah Karpal ngan Lim Kit Siang melihat perkembangan ini ...

Nik Aziz - “Saya rasa pelik ada orang sebut kemenangan kita sekarang ini menumpang DAP. Saya mahu tanya balik bila kemenangan tidak menumpang. Malah sewaktu zaman Rasulullah SAW sampai Madinah, beliau ada buat perjanjian dengan kaum Yahudi.

“Jadi tidak ada kemenangan yang tidak menumpang orang lain. Lebih-lebih lagi sekarang kita guna sistem pilihan raya nak undi Cina, nak undi India,”
SINAR

Maknakata - Pas bekerjasama dengan Dap semata2 kerana mahukan undi kaum bukan Melayu. Nah.... tidak ada yang lebih ikhlas dari Nik Aziz. Akhirnya beliau mengaku apa yang selama ini bermain difikiran kita. 

Tidak ada siapa yang terkejut dengan pengakuan Nik Aziz itu cuma mungkin ada yang agak terperanjat sikit bila Nik Aziz menyamakan kerjasama Pas-Dap demi menagih undi dengan perjanjian Rasulullah - kaum Yahudi di Madinah.


Saya harap ada para ulama yang dapat mengulas contoh yang Nik Aziz berikan itu.

Haji Hadi pun ikut sama melompat juga .....

Beliau berkata, kerjasama dengan DAP memudahkan Pas menarik sokongan masyarakat bukan Melayu di negara ini seterusnya membolehkan parti itu kini mentadbir dua negeri di Malaysia.

"Kita buat kerjasama yang dapatkan keuntungan kepada kita tetapi dalam masa sama kita tiada tolak ansur sekiranya kita kena korbankan perkara tunjang perjuangan kita," SINAR


Juga pengakuan kerjasama dengan Dap itu hanya demi undi semata-mata.

Hmmmmmm ......... macam ada point yang tertinggal la pulak.

Kalau tak silapla, dulu heboh juga dijaja konon melalui Tahaluf Siyasi bersama Dap ini Pas berpeluang untuk memperkenalkan / mendidik orang kafir Dap tentang Islam, berdakwah kepada mereka dengan harapan dapat dibuka hati mereka untuk menerima Islam bla bla bla ..... TAPI sekarang sikit pun tak disebut benda ni dah !


Sekarang 100% PURE UNDI !

Yang lain-lain tu kemudian kita cerita, sekarang kita hanya pentingkan UNDI DEMI KUASA ! Dakwah ke apa ke, semuanya kita cerita SELEPAS KITA BERKUASA ! MUAHAHAHAHAHahahahahaha ...

SYAITAN NAK TOLONG PUN KITA TERIMA ! DEMI KUASA MUAHAHAHAHAhahahaha ...

HIDUP DAP - TAKBIIIIRRRR ! !
                                                **********************************

MUAHAHAHAHAHAhahahahahahahaha .............

sori, gema ia ada lagi .....
                                               ***********************************


Sementara itu anak Nik Aziz,  Nik Abduh cuba bermain dengan isu Hudud - Dap lagi.

"Kita sedar isu hudud ini telah berpanjangan agak lama, dan jawapannya sudah ada bahawa kita akan teruskan perbincangan dalam PR," SINAR

'Teruskan.. ' ? Bukankah sebelum ini ada yang mengaku isu Hudud TIDAK PERNAH dibawa berbincang dalam mesyuarat bersama PR ?

Seharusnya Nik Abduh gunakan perkataan 'MULAKAN' dan bukannya 'teruskan' !


Alahai Pas ..... Pas. Berbelit-belit lidah nak mempertahankan rakan kafir anda..... Takpe.... semuanya demi Undi, demi KUASA ! MUAHAHAHAHAHAHAHahahahahahaha .......


HIDUP DAP ! TAKBIIIIRRRRRRRRR ! ! ! 

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 13, 2012 at 10:21 PM

ya..kerjasama dgn dap lah yg membuatkan umno terlingkup..next pru pun pr akan mengeratkan lagi hubungan dgn dap..anda harus tahu yg 90% cina akan undi pr.yg itu menyebabkan umno harus memecahbelahkan pas dan dap walau dgn apa cara sekalipun.gunakan hasan ali n nasha pun dh x jalan..umno pasti berdepan pru yg cukup sukar kali ni bro.dulu masa paklah kerana sabotaj oleh orang mahathir.pastu org2 paklah ambik alih.najib hanya mewarisi kepimpinan paklah dan pasti org2 paklah akan sabotaj najib jika tidak dicalonkan..nampaknya umno semakin menghampiri jalan mati bro

....................
Reply To This Comment ...................
October 13, 2012 at 11:38 PM

Kenapa Pas masih menggunakan alasan Umno bagi kes Hasan Ali dan Nasha ? Tidak terlintas kah yang mereka 'protes' atas kesedaran diri sendiri ? Kenapa semua yang memudaratkan Pas mesti ada nama Umno ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 14, 2012 at 1:40 AM

dendam derang pada umno sanggup bergadai agama bangsa dan negara.

mmg cina akan pakat sokong PR semua org tau.

mungkin sbb tu PR akan menang. tp agenda agama bangsa dan negara belum tentu.

cina akan boikot umno cina jga akan boikot pas. jgn tipu diri sendiri la. lepas je menang nnt akan nampak rupa sebenar mereka. org PR pas dan pkr tau hakikat ini tp sanggup gadaikan segala2nya sbb dendam pada umno. apa2 saja umno.

asalkan umno tumbang xpe menderita kemudian. kalau tu bukan bodoh aku pn xtau ape lagi yg sesuai nk sifatkan hakikat ni.

hahaha bangga derang sbb umno bakal kalah. mereka lupa ade bende yg lagi penting dr umno. segalanya umno dlm kepala derang yg sarat dgn penyakit iman.

melayu hampa.

....................
Reply To This Comment ...................
Tertido
October 14, 2012 at 2:19 AM

yang ni aku nak komen sket,nik aziz cerita piagam madinah ni perjanjian tu berpihak di pihak mana?..kena jelas sket,jgn ingat dia je tau sirah nabawi :)..tentang hudud plak,dah terang2 PR bersetuju utk tidak bersetuju,hudud bukan keutamaan etc.PAS sebenarnya terperangkap dgn modal 'hudud'nya utk menuduh UMNO sebenarnya bila Ikhwanul Muslimin dan An Nahdhah yg menang di Mesir dan Tunisia belum melaksanakan hudud atas faktor2 keutamaan yg perlu dilaksana sebelum hudud dilaksanakan,rujuk syarah qardhawi,dan atas sebab tu PAs lancar manifesto Negara berkebajikan ttp malangnya tidak mendpt sambutan majoriti ahli PAS,ye la 60 tahun melaungkan hudud tiba2 tarik brek undur belakang,mana ahli2 PAS nak letak muka bila dah lama tuduh UMNO dgn bermacam2 tuduhan:D

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 14, 2012 at 6:05 AM

Saya terfikir bahawa jika pas mempergunakan atau memperalatkan dap semata-mata kerana undi, dap pun boleh buat benda yang sama. Dap pun perlukan undi melayu untung menang dalam pru13 nanti. Nampaknya pas menipu diri sendiri bila mengatakan dap 'lebih ikhlas' nak berkawan ngan pas jika nak dibandingkan ngan umno.

Nampaknya putrajaya lebih penting dari hudud dan negara islam. Matlamat dunia lebih penting dari matlamat akhirat. Sekarang saya nak bertanya kepada pas, jika seandainya putrajaya dah berjaya ditakluki, ke manakah arah halatuju pas selepas itu? Nampaknya akan semakin bercelaru dan samar-samar kerana pas sendiri lebih banyak bertolak ansur daripada bertegas dengan dap.

Adakah ia merupakan strategi yang berkesan dalam memenangi hati bukan islam supaya mengundi pas? Amat jarang sekali saya melihat pemuda-pemuda cina mengusung bendera- bendera pas ketika pru. Selain itu, dap juga secara semulajadinya bersifat ultra kiasu yang matlamat utamanya untuk 'mencinakan' malaysia. Dap sedar bahawa kuasa ekonomi masih belum cukup untuk mecapai cita-citanya. Dap memerlukan kuasa politik dan peluang itu terbuka bila pas menghulurkan tangan atas nama tahaluf siyasi.

Tahaluf siyasi versi pas nampaknya berat sebelah kerana banyak memberi muka kepada dap. Dap pula mengambil kesempatan atas sifat lemah-lembut pas. Jika dap buat hal, pas segera akan mempertahankan tindakan dap. Biarpun ketika itu umat islam berasa terguris dengan kenyataan dap. Bagi pas, menjaga hati dap lebih penting daripada menjaga hati umat islam.

Inilah petanda jelas bahawa pas bakal menuju zaman gelapnya menjelang pru13 nanti. Pas akan dikuburkan oleh orang-orang islam yang meluat dan menyampah dengan tindak-tanduk pas yang tidak konsisten dan seringkali membiarkan islam dipandang rendah oleh dap.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 14, 2012 at 3:57 PM

takde ulama sebenar pun dlm pas. ulama ialah mereka yang berilmu dan beramal..utamakan ukhwah islamiyah, pentingkan persaudaraan islam..

pas??? hanya mengkafirkan, memecahbelahkan dan mencerca sesama agama..

jadi ulama ke yg dlm pas tu?

....................
Reply To This Comment ...................
October 14, 2012 at 7:42 PM

Anon 10:21, yang pastinya ialah Agama tidak sesekali merestui persekongkolan Pas dap. Oleh yang demikian, menang pun akan mengundang fitnah dan musibah besar kpd umat islam. Jadi kalah adalah satu2nya perkara yang paling afdhal. Jadi seluruh umat islam malaysia wajib berdoa supaya kebatilan akan kalah dan yang akan menang adalah yang lebih sederhana dan tidak bakal memudaratkan umat. Malu umat bila ada yang dunggu spt kamu.

....................
Reply To This Comment ...................
October 15, 2012 at 12:06 PM

ABU la katakan..Pencacai ni bukan peduli apa pon.Dedah la segala fakta,hukum hakam dari Al-Quran dan Sunnah,nanti diaorg spin citer pasal Rosmah,pasal Najib,Altantuya,kapal selam dll maka menjerit2 la bertakbir diselang seli dgn jeritan ABUUUUUUUUU.

Tak kisah la Buddha ker,Hindu ker,Kristian ker,Yahudi ker asalkan TUMBANGKAN UMNO semua beres.Hukum hakam LEPAS MENANG KITA CERITA.

Mmg bangsat puak ni ptuuuuiiii..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2012 at 5:20 PM

nonbal, adakah agama merestui persekongkolan umno dgn mca? mcmmana pulak penafian hak royalti minyak tuk kelantan?

Post a Comment