........... Gambar2 Khas Buat Pemimpin Umno Terengganu | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Gambar2 Khas Buat Pemimpin Umno Terengganu

Monday, October 8, 201220comments

Gambar2 program Pas Ganti Umno Peringkat Terengganu yang diadakan diPekan Jabi, Setiu Terengganu minggu lepas yang saya cilok dari blog Pas. Memang ramai !

.

Share this article :

+ comments + 20 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 8, 2012 at 3:48 PM

FUHHH..MEMANG RAMAI..TAPI RAMAI JUGAK YANG MASIH BELUM LAYAK MENGUNDI DALAM TU. DAN YANG PALING MENYEDIHKAN, DALAM RAMAI2 TU, TIADA SORANG PUN BOLEH MENGATASI MAMAT YANG DI DADANYA ADA BULAN..HAHAHA

UMNO TERENGGANU..BUKA MATA ANDA LUAS2. HEHEHE

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 8, 2012 at 3:49 PM

tak pelik pun bro bila kerahan tenaga surat pekelilig pada ahli PAS seluruh t'ganu utk meramaikan majlis.

overal 5000.

....................
Reply To This Comment ...................
October 8, 2012 at 3:55 PM

Wellll ..... apa bezanya kalau ada majlis Umno ? hehehehe ...

Terima secara positif. ATAU pemimpin Umno lebih suka lihat gambar2 syok sendiri ?

Sesekali bagus juga turun padang.

....................
Reply To This Comment ...................
October 8, 2012 at 4:06 PM

Jika semua kepimpinan UMNO/BN Terengganu tidak main cak keting jumlah kehadiran seperti yang digambarkan di atas TIDAK mampu untuk menumbangkan BN...

....................
Reply To This Comment ...................
October 8, 2012 at 4:09 PM

Ya,cerita2 orang dalam yang saya dengar tentang perbuatan cak keting pemimpin2 Umno yang tidak dicalonkan memang MEMALUKAN !

....................
Reply To This Comment ...................
October 8, 2012 at 4:28 PM

Memang ramai pasal itu datang dari seluruh Malaysia. Pengundi kawasan Jabi je mungkin tak sampai seratus orang yang sokong PAS. PAS memang suka buat perhimpunan untuk saiko pengundi kononnya ramai yang sokong mereka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 8, 2012 at 4:32 PM

UMNO saperti tak ambil pusing akan apa yang berlaku disekeliling. mereka sangat optimist akan menang PRU datang. Jangan difikir itu satu lawak kerana itu adalah isyarat bahawa PAS sedang berusaha sementara UMNO masih leka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 8, 2012 at 4:48 PM

Pas boleh angtikan Umno kalau Pas bertanding di seratus kerusi parlimen. Kalau kurang dari itu, Pas ukan saja tidak mampu angti Umno malah untuk muncul sebagai PM dari kalangan PR pun belum tentu cukup makan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 8, 2012 at 4:54 PM

Hidup PAS
Hidup Anwar
Hiduplah korang dalam penipuan, kecelaruan dan kemunafiqan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 8, 2012 at 4:59 PM

pemimpin duduk di kerusi empuk vvip, marhaen duduk bersila atas padang...hmmm.

....................
Reply To This Comment ...................
October 8, 2012 at 5:52 PM

Tapi kalau ditanya pendapat pemimpin tentang peluang kemenangan PRU13, jawapan paling favoret adalah 50-50. kalaupun 60-40, ia masih menunjukkan RAMAI. Jadi gambar diatas seharusnya SUDAH DIJANGKA :)

....................
Reply To This Comment ...................
October 8, 2012 at 5:54 PM

Kenyataannya jika PR menang, kerusi/ kuasa Melayu akan berkurangan. Tak perlu diperdebatkan . Congak pada bilangan kerusi yang ditandingi saja sudah cukup menjadi bukti

....................
Reply To This Comment ...................
October 8, 2012 at 5:55 PM

saudara tertinggal -

Hidup DAP !
Hidup Lim Guan Eng, Karpal Singh !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 8, 2012 at 9:21 PM

Wowwww ramainya melayu yang sudah dibeli oleh DAP. Puak2 yang menanti untuk ditipu secara beramai2 oleh LGE selepas PRU13. Mereka tak sedar yang mereka akan dijual.... He he he!!,, SEDIH AKU TENGOK LEBAI2 kulup pas nih.... Masih tak sedar lagi,

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
October 9, 2012 at 12:02 AM

Ye ela ! itu semua UMNO punya keja ,dia hantar orang dia pakai baju hijau.
Maka terjunlah Lunchai dengan labunya.

....................
Reply To This Comment ...................
October 9, 2012 at 3:21 AM

Ada lah yg tertinggal

Hidup SOROS

HiDup SuAraM

Hidup Ambiga

HiDup SamSidar

....................
Reply To This Comment ...................
October 9, 2012 at 7:12 AM

saya nak tambah satu lagi tapi .......malu lah. Errrrr ....

Hidup errrrr...... Hidup .....

Hidup ABBY !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 9, 2012 at 10:46 AM

hahahahhahah plwok plawok plawok...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 9, 2012 at 1:51 PM

masalahnya PAS rajin buat program UMNO ada masa2 tertentu jer..malah kerahan ahli antara Pas dan umno ada darjat yg berbeza hehehehe.ada kawan dari kl pun sanggup pergi kedah walaupun program sehari jer tido kat surau pun xper katanya..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2012 at 12:25 AM

Rasanya rakyat terengganu yang tak pergi berganda-ganda lebih ramai dari ni. Jadi mungkin nijelah yang bakal mengundi PR nanti.

Post a Comment