........... AES + NFC ...... Tubuhkan Satu Jawatankuasa Khas Pak Lah | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

AES + NFC ...... Tubuhkan Satu Jawatankuasa Khas Pak Lah

Friday, October 19, 20126comments


Banyak artikel berkaitan AES adalah lebihkurang sama jer, semuanya sekadar menyuarakan pandangan tapi artikel dari YB Wee Choo Keong ini mendedahkan satu info baru -

Kontrak AES yang dianugerahkan kepada kedua syarikat terlibat berlaku ketika era pemerintahan Pak Lah lagi iaitu pada tahun 2005/2006 ! Dan Menteri berkaitan ketika itu adalah Chan Kong Choy.

It was strange that these two companies were awarded the AES in 2005/2006 when YB Tan Sri Chan Kong Choy was the then Minsiter of Transport.  Recently he has been charged with three counts of cheating the then Premier Abdullah Badawi by deceiving him into approving the turnkey project in PKFZ . He was alleged to have committed the offence at the famous 4th FLOOR in the PM office in Putrajaya. The case is still pending in court.


Tidak mahu membuat sebarang tuduhan tidak berasas tapi terfikir juga ...... Legasi PakLah masih menghantui senario politik negara dan mampu memberi kesan kepada UNDI tika PRU13.

Kes NFC pun berasal dari zaman PakLah juga - KLiK

Saya ingin mencadangkan Najib menubuhkan satu Jawatankuasa Khas PakLah yang dipengerusikan oleh PakLah sendiri serta dianggotai oleh mereka yang satu ketika dulu terkenal dengan nama Budak-budak Tingkat 4 yang merupakan kuasa sebenar dibelakang tabir kerajaan ketika itu. 

Dan Jawatankuasa PakLah ini harus menjawab sebarang masalah yang timbul hasil keputusan yang dibuat mereka dahulu !

KEJUTKAN  DIA ! !

PS - Kes Bumbung Stadium Runtuh pun zaman Paklah juga ! Tak tahulah ada kaitan atau tidak dengan budak2 tingkat 4 ......

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2012 at 12:53 PM

mmg pru kali ni adalah pru yg bakal buat umno terjun longkang.najib mewarisi pemerintahan paklah.bn kalah teruk krn paklah singkirkan org2 mahathir n letak calon pilihan paklah dan mcm biasa dlm umno perbuatan sabotaj adlah rukun wajib dlm pru.begitu jgk pru kali ni.najib akan letak org2 najib dan org2 paklah akn sabotaj plak org2 najib.dulu hilang 5 negeri.next pru mungkin lagi teruk.di tempat mu ding,mat said akan berhadapan dgn pas dan idris jusoh.mu ingat idris jusoh akan duk diam2 ka?di perlis mat isa akan lawan pas n shahidan kassim..dua negeri ni bakal tumbang...analisis oleh...

mystycque

....................
Reply To This Comment ...................
October 19, 2012 at 8:03 PM

Saya tak tau - paklah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2012 at 11:38 PM

Zzzzzzzzzzzzz.........zzzzzzzzzzzzzzzzz... Lepas bangun dia kata : Ok, idea sangat bagus. Saya setuju. What!!!???##@@&%>>>,<<<<

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 20, 2012 at 1:02 AM

pak lah tido mimpi jane. engko tido mimpi indah tak tercapai. dulu anwar pun analisis cam tu juga masa prn sarawak. sudahnya sape yang tersungkur?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 20, 2012 at 11:20 AM

Paklah.... the real "shit head" that dragged most of us.... especially genuine Malay entrepreneur into bloody deep shit!!!
Paklah... your "Tun" title might save you in this world... but in afterlife... only Allah knows... semoga Allah s.w.t. mengampuni segala dosa-dosamu... Amin.

....................
Reply To This Comment ...................
October 23, 2012 at 12:42 PM

Kesian Najib...

Mewarisi kapal yg hampir karam.Dia la nk pandu akapal 2.Dia la tampal tang mana bocor.Dia jugak yg kena selamatkan anak kapal semua.Ini yg sy selalu tegaskan 90% masalah hari ini berpunca dari Pak Lah!

Post a Comment