........... Wa Manyak Suka Kolek, Hali-Hali Wa Kolek ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Wa Manyak Suka Kolek, Hali-Hali Wa Kolek ...

Saturday, September 8, 20128comments




Wa manyak suka kolek hilong.... Hali-hali pun wa kolek hilong. Manyak syiok oooooh... selalu wa kolek sendili, kalang2 boyfriend kolek, kalang2 wa kolek lia punya hilong...

Wa manyak pandai kolek hilong, Kalau lu mau wa kolek lu punya hilong, lu mali la wa punya kelai. Wa kasi kolek lu punya hilong, lu pun boleh kolek wa punya hilong. 






aaaa.... ? Sapa itu Lajib ? Wa talak kenal. 
PM ? Kita ala PM meh ? Wa ingat kita ala Plesiden..... 

OK, mali wa punya kelai aaaa, kita kolek-kolek..

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 8, 2012 at 7:11 PM

tak tau cakap bahasa malaysia pun pijak gambar perdana menteri malaysia! negeli mana ini olang?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 8, 2012 at 7:48 PM

apa dia cakap tu bang? mungkin dia cakap saperti yang dituliskan tu tak? najib paham ke apa dia cakap tuh atau najib kena baca penulisan sdr untuk memahaminya? apa lah S*IAL punya bangsa. agak agak najib terima tak kemaafan amoi ni, itu pun kalau dia mohon maaf? tapi kalau nak jaga hati dan undi, najib kenalah maafkan dan hisham terpaksalah berterusan memberikan amaran. orang melayu kan baik hati dan cepat lupa pulak tuh.

....................
Reply To This Comment ...................
September 8, 2012 at 7:55 PM

Dia cakap dia suka korek hidung, bukan setakat hidung sendiri, hidung orang lain pun dia korek, siap bukak bisness korek hidung. errr... ikut pemahaman saya la...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 8, 2012 at 8:12 PM

ooooh! saya seeelap ler. saya ingat ker dia mohon maaf

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 8, 2012 at 8:32 PM

Aku paham korek2 jerk...sapa korek sapa wa tak tau

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
September 8, 2012 at 9:31 PM


Vidio ini memang dituju khas untok Najib sahaja , orang lain tak paham tak apa .
Tak sis-sia usha najib memertabatkan sekolah Cina dengan segala bantuan dan sokongan .
Faseh percakapannya,mungkin lepas ini sejarah bolih diajar dalam bahasa Cina mengikut intrapetasi mereka.
Sungoh membangakan saorang rakyat Malaysia berketurunan Cina faseh berbahasa cina.

....................
Reply To This Comment ...................
September 8, 2012 at 10:01 PM

Tak silap, anak Najib fasih bahasa cina ! Bolehlah dia terjemahkan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 8, 2012 at 10:06 PM

saya belajar di luar negara.beberapa tahun lepas,semasa menyambut aidilfitri,kawan cina malaysia saya mengucapkan "hey,happy new year"

Post a Comment