........... ( Tolong Jangan Gelakkan Mahfuz Lepas Baca Ini ) Mahfuz PAKAR Matematik ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

( Tolong Jangan Gelakkan Mahfuz Lepas Baca Ini ) Mahfuz PAKAR Matematik !

Saturday, September 1, 201269comments

Sempena bulan baik ini, saya minta anda semua janganlah gelak kuat-kuat lepas baca artikel ni. Senyum je cukuplah ya ... Kesiaaaaaaan Mahfuz kalau orang gelakkan dia.

Saya cukup hairan lah macamana artikel macam ini boleh terlepas di Harakah. Mahfuz yang cakap tu satu hal la, tapi orang yang tulis artikel sekali dengan editor Harakah .... diorang pun SAMA juga ker ? Kemudian beratus ribu orang Pas yang baca Harakah tu pun .... takkan takde sorang pun yang nak tegur Harakah supaya tarik balik artikel ...demi menyelamatkan kemaluan Mahfuz !

Mungkin SEMUANYA SAMA CERDIK macam NAIB PRESIDEN PAS, Datuk Mahfuz Omar.

Sekolah dulu i dapat no. Wan  dalam Matematik, u no ...

Dari artikel BN hanya tunai 7.25% janji sepenggal, Mahfuz cuba menjadi JAGUH MATEMATIK , cuba MEMPERBODOHKAN Naib Presiden Umno, Datuk Ahmad Zahid yang sebelum ini berkata - kerajaan Barisan Nasional (BN) berjaya menunaikan lebih daripada 87 peratus janji yang dibuat sejak daripada pilihan raya umum pada 1959 ketika di bawah Parti Perikatan...

DENGAN PENUH KONFIDEN SEKALI MAHFUZ MELANCARKAN SERANGAN MAUT BELIAU -

"Kalau Zahid hendak sangat bermain dengan angka, 87 peratus dibahagikan dengan 12 kali pilihan raya, maknanya hanya 7.25 peratus janji kerajaan BN atau Perikatan yang ditunaikan setiap penggal.

"Ia bermakna Pakatan Rakyat (PR) lebih banyak menunaikan janji sebab Zahid yang kata kerajaan negeri di bawah PR hanya menunaikan kurang 15 peratus daripada keseluruhan janji yang dibuat dalam satu penggal pilihan raya.

"Kurang 15 peratus mungkin 14 peratus dalam satu penggal pilihan raya dan ia jelas lebih banyak dari hanya 7.25 peratus janji yang ditunaikan oleh kerajaan BN atau Perikatan dalam satu penggal pilihan raya . Itu kalau Zahid hendak sangat bermain angka," kata Mahfuz. 


Dua kali Mahfuz sebut - Kalau  Zahid hendak sangat bermain angka ... ! MEMANG KONFIDEN GILER !!

Tapi Mahfuz sedar atau tidak angka 87 yang disebut itu adalah dalam bentuk peratusan % BUKANNYA dalam bentuk bilangan contohnya 87 biji, atau 87 projek, atau 87 buah ... Mana boleh dibahagikan 12 untuk mencari % bagi satu penggal !

Saya beri satu contoh mudah -

Katakanlah % hakmilik orang Melayu dalam ekonomi pada penggal pertama adalah 10%, penggal kedua 10% juga dan begitulah seterusnya selama 12 penggal .... Kalau mengikut cara pengiraan Mahfuz, sekarang orang Melayu sudah pun memiliki lebih dari 100% harta negara ! ( 10% x 12 penggal = 120% ! ) Nampak ? MASUK AKAL KE ?

Peratusan adalah satu cara menyatakan perbandingan dalam bentuk pecahan daripada 100. Kalau 100% itu adalah PENUH, maka 87% bermakna sudah hampir penuh ! Dan jika 87% itu merujuk kepada sepanjang 12 penggal, bermakna SETIAP PENGGAL secara puratanya adalah juga sebayak 87%.

Jika satu penggal itu kurang dari 87%, penggal berikutnya harus LEBIH dari 87% supaya kekurangan itu dapat di offset kembali.  Kalau Mahfuz tidak faham juga maksud PURATA, rasanya payah dah orang tua tu nak faham apa yang saya tulis ni.

87% bukan satu angka yang menunjukkan bilangan yang boleh dibahagi sepertimana yang disangkakan oleh Mahfuz. Konsep % yang difahami oleh Mahfuz TIDAK DIAJAR dialam ini, entah mana dia belajar ntah ...

Dah la tu, dijadikan tajuk artikel pulak tuh !

Nah, kalau Mahfuz hendak sangat bermain dengan angka ....saya bagi satu lagi contoh perbandingan -

Pas telah bertanding sebanyak 10 pilihanraya dan katakanlah Pas telah berjaya mendapat secara konsisten sokongan sebanyak 30% pengundi. Adakah ini bermakna SETIAP KALI Pilihanraya selama 10 kali itu, Pas hanya mampu mendapat 3% saja sokongan rakyat ? ( 30% dibahagi 10 = 3% ? )

Share this article :

+ comments + 69 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 9:10 PM

aku baru je abis mkn dan terbaca pula artikel nih...

celakak... sayang jer lauk dan nasi yg aku mkn tadi...

ko mmg celakak lah mahfus...

....................
Reply To This Comment ...................
September 1, 2012 at 9:26 PM

lawak la Mahfuz!.

Level SRP pong x lepas .. ha.ha..ha..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 9:28 PM

nie payahnya...
kalau angkat lembu jadi pemimpin
nih baru pemimpin
kalau anak2 lembu yg dok kat kedai kopi lagi laa
melantun-lantun...

nak gelak, ke xnak...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 9:29 PM

ala mahfos. matematik simple pun fail. nak jadi MB konon

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 9:50 PM

tak banyak yang boleh lepas dari radar bro kan , hahahahaha .. oopps, sori, wa tergelak. Tak boleh tahan bro !

....................
Reply To This Comment ...................
September 1, 2012 at 9:51 PM

Hahaha...saya pun gelak nak mamposss!! Haaa...tu dia !! nak sangat bermain dgn angka, fail teruuuussss


Saya guru matematik

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 9:52 PM

Yang depa tau macamana nak tibai betina....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 10:14 PM

BENGAP PUNYA PAK TAM KEPALA BESI ... THUIIIIOOO

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 10:20 PM

Kenapa benak sangat kau ni mahfuz.... Kalau dah tak pandai matematik janganlah main dengan angka....Bodoh tak bolih di ajar la kau ni....hahahahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 10:31 PM

tak nak gelak tapi ter gelak jugak...!!!!!hadoiiii.....camner lah nak pimpin negara nihhhh!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 10:39 PM

ha ha ha 1 tambah 1 same dengan 3. Memang bodo le lu mamat

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 10:45 PM

kesian pas dapat pemimpin bodoh yg mengaji tak tinggi mcm mahpus ni! kesian! aku tak sampai hati nak gelakkan dia ni.. cuma aku mintak cikgu ilmu hisab dlm pas buat tuisyen utk ahli2 mereka yg mengaji tak tinggi.. taklah nanti menjadi bahan ketawa org ramai..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 10:46 PM

Kebarangkalian bn menang dlm pru13 ialah 80% dan dijangka kembali memperoleh mandat 2/3.

Oleh itu, y = 0.8x^2+2/3x

Saya rasa mahfuz lagi terer dari korang sbb dia guna konsep matematik berikut : statistik+kalkulus+kebarangkalian+janjang arimetik+algebra+persamaan linear dll.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 10:50 PM

Belajar bilang buah getah lagi baik,MAMPUUUS!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 11:19 PM

aku tak ble tahan....tergelak jugak! Memang mahfuz omar tak pernah mungkir dari terberi lawak bodoh tahap bingai kepada rakyat Malaysia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 11:20 PM

Kah kah kah..nila orang yang jadi naib presiden PAS,,sekolah tahap menengah je dan mantan penjaga setor..patut laa nak buat pengiraan pun tak reti...kesian melayu PAS memmpunyai saorang naib presiden yang bangang...timbalab presiden pun hanya tau mencium bau pepet normah

....................
Reply To This Comment ...................
Penyokong Atas Rumput
September 1, 2012 at 11:26 PM

Perenggan terakhir tu memang aku percaya, 3% sokongan rakyat keseluruhan bagi PAS setiap PRU.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 11:48 PM

bakal menteri pelajaran

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 1, 2012 at 11:54 PM

kata orang perak"Tak peh LCE gamok nye"

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 12:10 AM

Saya nak komen apa lagi dah ? Orang cakap 'jangan gelak'... korang pakat gelak juga...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 12:19 AM

KAHKAHKAH!! Tak tahan.. kahkah..

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 12:23 AM

... apakata kalau kita berikan satu lagi contoh untuk YB Mahfuz renongkan mudah mudahan ia akan boleh berfikir sedikit (itu pun kalau ia ada sedikit otak). Tapi kalau dah tongong tu dan tak ada otak pulak camne nak jadi Menteri Pelajaran kelak?. Jangan jangan semua orang PAS serupa macam dia tak? ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 12:29 AM

Kesian mahfus bodoh bonar mcm abg dio mat babu mints lah Abby tolong ajar kan leh share sesame hahaha malunya aku dah tu angan2 nak jadi 'MB KEDAH ' nahahahah Ke

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 12:46 AM

malang sungguh orang yg mengundinya,apatah lagi kalau yg mengundinya tu pass universiti.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 1:27 AM

Cuba check betoi2 ada berapa jari tangan dan jari kaki Mahfuz?? Kalau tak cukup kita tak boleh salahkan dia.. Itu namanya Technical error!!

....................
Reply To This Comment ...................
langau
September 2, 2012 at 1:31 AM

begitu cara pemahamanya dlm math, bagaimana agaknya pemahamanya dlm hal yg lebih besar? mungkin konfiden level beliau skali lagi membodohkanya...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 1:37 AM

Mahfuz: Bro lu jgn la kasi malu gua kat blog ni..cover2 la skit bro..gua tau gua bangang..tak pa besok i belanja u LAUNCH EVENING kat kedai mamak k

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 1:43 AM

bukan mahu memperkecilkan Pas tapi kalau inilah pihak yang bakal berunding dengan Dap dalam hal pembahagian kerusi, kuasa dll, mudahlah kerja Dap.

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 1:50 AM

GOOD POINT ! Kalau Dap main peratus % , agak2 tinggal berapa je kerusi Pas bertanding ! Hahahahaha...

....................
Reply To This Comment ...................
jack
September 2, 2012 at 1:55 AM

mu jangan kate gitu, orang bodo xleh ajor, sokong babi buta, jenis makan poster mane buleh tegur, jenis orang pas girulah,

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 2:09 AM

DT,

selama ini aku ingat media kafir aje pandai putar belit, tak sangka media mukmin 2x5 jugak...malah lebih dari itu media mukmin tanpa selindung pamerkan kebodohan; tanpa segan silu mendunguskan pembaca sendiri, kik kik kik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 2:12 AM

Gua tak mo gelak...tapi bila jumpa puok PAS bila nak berkata-kata mengenai angka dan statistik mesti malu-malu dengan gua.....tak tau kenapa....tapi bila dah ada bukti macamni...patut la....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 2:43 AM

korang jangan main2 ... nampak tak jari telunjuk mahfuz sangat panjang? tentu mahfuz bermain dengan angka pakai jarinya saja belum lagi dengan akalnya. lebih baik tn din minta maaf segera sebelum beliau membentangkan formula matematik yg bakal mencelarukan fahaman matematik kita selama ini. jangan sampai beliau benar2 menggunakan mukjizat akal anugerahnya itu, nescaya ramai guru2 dan profesor2 matematik kehilangan sumber pendapatan. lebih buruk lagi jika beliau merasakan tak perlu berfikir guna jari telunjuk lagi dan dipinjamkan jari beliau kepada mat sabu. gerun jugak bila fikirkan apa yg bakal terjadi kalau jari sebijak itu disalahgunakan oleh mat sabu. hehe. cuba bayangkan apa yg akan terjadi? ( amaran (18sgx), hanya untuk dibayangkan oleh pembaca 18tahun ke atas sahaja ) jgn cabar mahfuz!! ... mamu ampang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 2:49 AM

suruh mahfuz jawab soalan taraf UPSR..memang la die xleh jawab..die nak soalan ganas taraf kuadratik X^2 - 4X + 8 = 0 ..berape X? baru die nak jawab...macam mane nak jadi engineer majukan negare camni, basic math pon hancur...xyah jadi engineer la atau pemimpin la....kije kat kedai runcit pon tergaru2 nak kire duit balance....dah la math hancur, x hensem plak tu...kalu hensem buleh kire2 ade mase depan sikit...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 3:06 AM

lepas pru13,ko pun dah xda krja lg kan...apa kata ko apply jadi tukang jaga parking haram d wakaf che yeh.xperlu kira peratus susah2.mlm biasa rm2 per entry..mlm perayaan rm3 per entry

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 3:18 AM

Kah..kah..kah..kah..kahkahkahakah!!!!! Jgn maghah yo Jokiden numpang golak bro.

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
September 2, 2012 at 3:42 AM

Berapa la umur pemimpin terULUNG PAS ni ye????....belajaq tak habis lg kot...hahahaha

yg JAHIL diangkat jdi pemimpin....yg berILMU dipinggir....patutla PAS ni dilabel Parti Ajaran Sesat....byk sgt SESATnya..matematik simplepun nak disesatkan....pi buka buku PMR leeee....byk pemimpin & pencacai PAS yg kena ngaji math balik....apa FAIL ke masa study dulu????.....MALANG, MALANG....hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 3:58 AM

Mahfus ini kalau masuk bertanding Raja Lawak garenti dapat no.1 punya. Selamba je dia cakap, macam tak ada apa apa saja. Kah.kah.kah. Yang si Zahid tercungap cungap tercangang tak tau apa nak cakap lagi. Mahfus..Mahfus...kesian kau.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 5:03 AM

ha,ha,ha.dah lama dah orang PAS ni buta matematik...tanding kerusi parlimen cuma 66 kerusi dari 224 kerusi Parlimen tapi ada hati atau cuba nak tipu rakyat nak buat hukum hudud kalau dapat kuasai Putra Jaya.Niat mungkin baik tapi tak praktikal...kah,kah,kah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 7:45 AM

tibai jantan pun boleh, bini orang pun ok,

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 7:47 AM

Jangan sebut ilmu hisab, nanti benda lain dia hisap, mcm assmin main hisap2 dlm jamban.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 7:52 AM

Mahpus senang je nak jawab soalan tu. Berapa X? Nanti dia jawab ada 2 X.

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 7:58 AM

tak boleh tahan...hahahahaha. bagus punya skil kira2 mahfuz. konfiden bodohhh...hahahahaha. sape la cikgu kira2 ko dulu mahfuz. aku tak pernah jumpa mp sebegini bongok. perasan cerdik pulak tu.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 8:06 AM

What an EXPOSE ! if only the rest of the bloggers follow suit.. Pas is so lucky dinturtle is not among the top bloggers that belong to any groupings. UR ARTICLES ALONE IF WIDELY CIRCULATED COULD SERIOUSLY DENT PAS AND PR ROAD TO PUTRAJAYA ! KEEP IT UP BRO !

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 8:19 AM

kalau tanya mahfuz soalan matematik tambahan ni, konfem kacang je dia jwb. X-Y = ?. jawapan mahfuz: X-Y = Y akan jatuh terlentang. bukti: X ada 2 kaki, Y hanya ada satu. X lebih kukuh dpd Y maka Y akan terlentang tergolek mcm nangka bla bla bla....

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 8:30 AM

very observant ! like Transformers- More than meets the eye hahahaha...

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 8:31 AM

tapi kalau tolak kuat, Y akan bergolek dan kakinya jadi 2 ! hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 8:32 AM

tu yang senang nak tipu penyokong Pas ! Konon Pas ni majoriti. lebih besar pengaruh... semua tak pandai mengira !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 8:32 AM

lepas ni kita gelar mahfuz sebagai YB ILMU HISAB....yb yg expert dlm maths...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 9:28 AM

Bila PR jadi Pemerintah Mahfos akan dilantik Menteri Pelajaran...Biar semua murid PR bodoh macam menterinya...HAHAHAHAHA.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 9:42 AM

Patutlah Kohilal amat menguntungkan, lebih-lebih lagi apabila Pakar Pembahagi Peratusan duduk dalam lembaga pengarah. Hmmm

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 9:47 AM

KAH KAH KAH...

KAN DAH BERULANGKALI PARA COMMENTATOR PRO BN KKATA SEBELUM NI BAHAWA DALAM PAS NI..DARI ATAS KE BAWAH LEVEL DORANG SUNGGUH MENYEDIHKAN DAN MEMALUKAN. KALAU DAH PEMIMPIN LEVEL CAMTU, NAK HARAP APA PADA PENCACAI DORANG? KALAU ADA YANG HEBAT DAN BAGUS, ITU HANYA KES TERPENCIL. YANG PASTI MEMANG MAJORITINYA HANYA LAYAK JADI ANJING DAP..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 9:54 AM

JUST COPY PASTE THIS ARTICLE TO OTHER PRO BN BLOGS THEN..OR SIMPLY PUT A LINK TO THIS ARTICLE WHEN YOU COMMENT IN OTHER BLOG..OK TAK BRO DIN?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 10:02 AM

Pihak yang paling banyak bermain dengan angka adalah menteri kewangan merangkap PM. Makanya, patutlah PM kata: pembangkang tak layak berada di putrajaya...betul jagak tu

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 10:22 AM

bkn itu masalahnya tapi sikap berpuak2, bersaing sesama sendiri, kepentingan diri faktor pengaruh serta wang telah mencemar perjuangan bloggers!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 10:51 AM

Sokongan yang diterima oleh mana-mana parti politik bergantung pada kehadiran/fizikal bulan:

1. tak datang bulan -- sokongan 0%

2. bulan sabit -- sokongan 3-50%

3. bulan penuh -- sokongan 90%

4. bulan mengambang -- sokongan 100%

5. datang bulan -- sokongan 1000% (banjir)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 11:16 AM

Mengapa selalu sahaja "Mampus" mengeluarkan kenyataan yang selalu memakan diri sendiri ( back fired ).Adakah ini menunjukan kebodohan dan kejengkalan beliau didalam mempolitikan kenyataan??

Dino Dean

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 12:29 PM

Correction to DT...

kalau tolak kuat, Y tak akan bergolek tapi jatuh terkangkang!

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 12:31 PM

I propose 'Mahfuz Matemataik'

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 1:01 PM

I fully agree with Anon September 2, 2012 8:06, most od DT's entries are killer articles, light and humourous but at the same time cut deep on the enemy. Pro BN bloggers should help circulate this type of articles no matter who wrote it, support each other to 'SERIOUSLY DENT PAS AND PR ROAD TO PUTRAJAYA'.

Tahniah Din, tulisan mu semakin mantap, semakin menarik perhatian. Bagi aku DT is among the top bloggers NOW! Aku tau kerana banyak peningkatan yang berlaku sejak aku masuk ke sini 4 bulan lalu. Sebab tu ramai dah yang teringin nak buat komen kat sini, selesa dengan tulisan yang relevan tetapi light-hearted dan juga balasan komen DT, macam aku mula2 dulu gak. Sama2 mainkan peranan.

Tahniah untuk semua!

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 1:19 PM

Menitik airmataku baca hehehe .... TerimaKasih atas sokongan semua :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 2:01 PM

Tak tahan nak ketawa tapi tak boleh (kat US ni pukul 1:47 pagi, family gua tengah tidur) jadi ketawa senyap-senyap sampai meleleh airmata. Thanks brader Din, I read your blog every night...truly. Keep up the good work. Kuranglah rindu gua sikit jauh Dari tanahair tapi sedih kenangkan suasana politik disana. -Minah Perantauan-

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 2:20 PM

wow... sampai kat US, TerimaKasih :))

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 8:39 PM

tahniah tuan DT,

seronok sangat baca posting tuan,nak tergelak tak boleh sebab tuan dah melarang keras jangan gelak.kih,kih,kih,kih...sorry lah dah tergelak,nak buat macam mana,maafkan saya tuan kerana mengingkari arahan tuan.h!HE!HE!HE!HE!HE!!!!!!!!!

tuan dah jadi blogger tersohor yang bijak merungkai putar belit parasit masyarakat.

salam!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 8:54 PM

Tersohor ? Macam Ustaz Azhar pulak hehehehe ...tinggi sangat pujian tu ..... :))

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2012 at 10:22 PM

Saya akan memastikan kaedah pengiraan peratusan ala Mahfuz ini tidak digunapakai oleh anak saya yang bakal menduduki UPSR dan SPM. Punah harapan untuk melihat anak mencapai kecemerlangan dalam Matematik.

akuantiPAKATAN.

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2012 at 10:54 PM

Hahahahaha....tak tahan aku nak tergelak,patut la dapat gelaran mr.bean,inilah dia kualiti seorang naib presiden pas,yang berilmu dan alim macam nasha dan hasan ali ditolak,yang bengap,tolol,bodoh dan sombong macam mahfuz dan mat sabu aka kominis dilantik sebagai pemimpin,kesian aku kat pengundi pokok sena dapat ahli parlimen macam mahfuz ini....hahahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 3, 2012 at 3:01 AM

Boleh sesiapa kat sini tolong senaraikan janji 87% yg BN dah tepati tu apa dia? Janji2 PR yg mereka tak dapat tunaikan nak gak saya tahu senang sikit nak bantai dia orang. Maaf saya dok tanya uncle google tak jumpa jawapan. Tolong ....

....................
Reply To This Comment ...................
September 12, 2012 at 10:28 PM

AKU PUN NAK GELAK, AKU RASA BUDAK TADIKA PUN TAHU JAWAPANNYA ........

Post a Comment