........... Penangan Selipar Jepun .... Aduuuh ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Penangan Selipar Jepun .... Aduuuh !

Monday, September 3, 20127comments


Hoi,  ko nak kemana tu tergesa-gesa jer ...? 
Aku nak gi Hospital kat Alor Setaq, aku nak gi melawat Anwar.

Huh, wakpe pulak ngan Anwar ? Lagipun, jauuuuuuuh tu Alor Staq, semangat giler ko ...
Semangat tak semangat .... Anwar tengah nazak tu ! 

HAH ! NAZAK ! ? Dia kena baling ngan tin cat ke ?
Buat lawak pulaaaaaak dia.... Ko tak dengar semalam kecoh kat satu masjid di sana.... katanya puak Perkasa berperang dengan orang PR, orang semua bertakbir sakan.... macam nak gi perang jihad !

Ish ..... ya ker ? Aku tak dengar apapun ....Bergaduh ah ? Bertumbuk ? Berparang ? Habis tu Anwar teruk ke cedera ?
Errr .....tak gaduh rasanya, sempat dileraikan. 

Habis tu, macamana Anwar boleh cedera teruk ?
Dengar cerita, ada orang baling selipar ..... eh, ke kasut ? Ntah, mula2 tu aku dengar selipar, kemudian aku dengar kasut .. aku tak pasti la pulak.
 

SELIPAR ? Biru ke merah ?
Merah rasanya .......

SELIPAR JEPUN ?
Turki kot .. tak kisahlah, ko pun tahukan Anwar jenis yang sensitif. Baru terbayang jer, dia dah boleh pengsan. Kalau kena, lagi la.. hmmmmm .........






Apahal pulak ko terdiam ?
Tapi kan .... kalau tak silap aku baca yang kena lempar selipar tu Mahfuz....

Pulak... Mahfuz pun kena lempar ngan selipar ! ? Ko jangan buat aku risau pulak !
Mungkin kena Mahfuz dulu.....lepas tu terpelanting sipi kat Anwar. Kenapa ngan ko pulak ni ?

Aku pulak yang risau ni ..... Kalau Mahfuz la yang kena ..... dia ni lain macam sikit..
Hah ! ? Lain macam macamana ?

Errr ..... Lain macam la .... Gini lah, aku ikut sekali lah !
Jom, Jom !

TAKBIIIIIIR !
TAKBIIIIIIIIIIIR !

Penangan Selipar Jepun Warna Merah


Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 3, 2012 at 7:45 PM

Sebarang berita yang keluar dari mulut pemimpin pkr aku akan tapis dulu. Maksudnya kalo nak dengar boleh, tapi pecaya jangan sama sekali. No 1 yang aku tak percaya langsung kata2nya ialah Anwar Ibrahim. Siri2 kelentongan beliau termasuklah diracun arsenik, cedera tahap kronik semasa himpunan bersih sehingga terpaksa memakai penyokong leher. Tak lupa juga cara beliau menjawab di hadapan media berhubung isu video lucah. Memang selayaknya beliau patut diiktirsf sebagai best actor sepanjang zaman.

Beliau juga berbohong kepada rakyat tentang isu altantuya semata2 utk memburuk2kan nama baik PM. Senang cerita, kata2nya amat sukar dipercayai.

Tentang mahfuz pula, saya no comment sebab ahli pas sendiri yang memilih beliau sebagai pemimpin.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 3, 2012 at 9:48 PM

Bro Din, depa kedua-dua ekor ne x hairan dilempar dgn selipar Jepun, mereka kan muka tembok, sepatutnya mereka dilempar taik saja kemuka, baru betul.

....................
Reply To This Comment ...................
September 3, 2012 at 9:49 PM

hebat betol anuas al jibri berlakon, tempat kejadian tu dekat je ngan umah aku.....takdan apa2 polis dah leraikan..tapi mcmna pulak boleh terbaring kat hospital??? Depa wat drama kot..hahahah

....................
Reply To This Comment ...................
September 3, 2012 at 9:57 PM

Lagi lambat PRU 13, lagi banyaklah artikel2 pelik yang akan dituluis oleh Din.

Hari ni kena baling selipar yang di bawa masuk jamban taik, esok lusa kena baling yang tak menentas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 3, 2012 at 9:59 PM

Din, ada tak video ketika selipar melayang gebeduk kena kepala Mahfuz Bean...kalu ada mesti Mesti boleh masuk Guniess Stout Book....Hehehe Takebeer!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
September 3, 2012 at 11:31 PM

saya sebenarnya dah semakin hilang mood nak menulis ...... tu yang merepek je akhir2 ni. Terasa macam nak merajuk jer hehehehee ...

....................
Reply To This Comment ...................
September 4, 2012 at 10:41 AM

RAJUK jangan kerana ASYUK k!

Post a Comment