........... KEMASKINI - Mat Jubor Tak Perlu DiLayan - TAHNIAH GPMS ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

KEMASKINI - Mat Jubor Tak Perlu DiLayan - TAHNIAH GPMS !

Monday, September 10, 20124comments


Kemaskini 6:10 pm -

Gambar dibawah bakal menghiasi blog ini ( setelah ruangan kosong diisi dengan visual yang RELEVAN ) untuk beberapa lama sekiranya Najib bertemu Mat Jubor. 

SAYA PUN NAK JUMPA PM  !  !
                                   
                                    *****************

Artikel asal -



Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) hari ini memberi kata dua kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak agar tidak terlalu lembut hati melayan mahasiswa yang mencetuskan kontroversi ekoran insiden tunjuk punggung 30 Ogos lalu.

"Kami desak Najib supaya jangan jumpa dengan pesalah laku itu, cukuplah sekadar menghantar surat."

"Kita tak mahu dengan kelembutan beliau (Najib) budaya tunjuk punggung atau biadap ini akan berterusan dan tak dapat dikawal lagi," Sinar

TAHNIAH  !  !

Begitulah yang saya maksudkan melalui dua artikel sebelum ini -

- Apakah Najib Akan Kata Aksi Mat Jubor Sebagai Bukan Satu Pendekatan Konvensional ?

- Artikel Khas Buat Mat Jubor - Tuah Ayam Nampak DiKaki, Tuah Anda ?


Mamat tu dah minta maaf, dah bertaubat, keluarganya juga dah minta maaf dan Najib pun dah terima - KIRA SETTLE DAH ! TAK PAYAH NAK MENGGATAL LAYAN LAGI..... nak jumpa lah, nak berayalah ... Itu dah OVERKILL namanya dan kesannya bakal menjadi NEGATIF !

Ramai dikalangan orang Melayu TERMASUK SAYA yang masih ingat kes Budak Cina Sial bernama Namewee tahun lepas DAN TIDAK PUAS HATI cara budak itu dilayan oleh Najib dan kerajaan.  JANGAN ULANGI !

"Kalau buat salah minta maaf, senanglah nanti orang buat salah tunjuk punggung minta nak jumpa Perdana Menteri."

"Kami sebagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) minta Najib timbangkan dan kalau nak jumpa, jumpalah dengan orang yang lebih layak serta berjasa,"
 
Dan kenyataan GPMS ini yang TERBAIK -

Menurutnya, jika Najib tetap mahu menemui remaja terbabit, GPMS tidak akan teragak-agak untuk turut sama mengulangi perbuatan tidak bermoral itu dan tidak mustahil perkara tersebut akan menjadi budaya.

SEMUA ORANG NAK JUMPA PM. Apalagi jika pertemuan itu dicover oleh media. Adakah dengan berlaku BIADAP tahap mega seperti Mat Jubor dan budak cina sial merupakan Jalan Pintas untuk seseorang bertemu PM ?


PS - Tapi TAHNIAH diatas akan saya tarik balik sekiranya Najib tetap berkeras mahu berjumpa dengan Mat Jubor tapi tiada aksi Mat-mat Jubor baru dari GPMS sebagaimana dijanjikan.

PS2 - Bayangkan senarionya jika Anwar jadi PM ........ Saya sendiri mahu berjumpa dengan Mat Jubor, kerana saya mahu dia menunjukkan aksi yang sama secara live didepan PM, bukan lagi depan gambar ! Ahhhhhhh Suudaaaaaaaaah ........

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 10, 2012 at 5:39 PM

salam,

wa kat sini memang tarak setuju sama lu. kali ini wa memang sokong sama ah lib gor, itu ah lib ada kasi tau sama wa pasat mau jumpa itu mat jubo. lia mau melajar sama mat jubo. mat jubo ada tapi lia tarak ala. itu keberanian. mat jubo manyak berani tayang sama semua orang, tapi ah lib gor manyak mau playsafe. tarak berani, nanti wa yang diutamakan malah.

....................
Reply To This Comment ...................
September 10, 2012 at 5:46 PM

Ooooooooooo .... KEBELANIAN ? Kalau Anwar jadi PM, lu masih ada KEBELANIAN ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 10, 2012 at 7:45 PM

hahaha..bro ingat najib nak layan sgt ke gpms ni?buang air liur je..political milleage lg diutamakan.bila jumpa budak tu najib akn menceritakan yg beliau sentiasa mendengar suara anak muda bersama2 org muda dgn harapan orang muda akan undi bn...hahhaah..budak tu akan diangkat menjadi ikon pemuda 1 malaysia dgn amoi tu sekali...buang air liur je gpms ooiii...budak tu dh tunjuk jubur dulu..dia la yg jumpa dulu..cuba gpms tunjuk tgk...hahahha

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
September 11, 2012 at 10:50 AM


Aden setuju bona tu,koreng ayo lior dah ni,jorie pon dah mulopoh nulis ado Najib kesoah.

Post a Comment