........... Jet Anwar ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Jet Anwar ?

Saturday, September 22, 201217comments





PS - Mati kutu nak tulis malam nih hehehehe....

Share this article :

+ comments + 17 comments

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
September 22, 2012 at 9:36 PM

Saudara Din,

Apa yang sampai mati kutu ,bukan ini satu bukti yang kukoh yang DEB telah berjaya mentranspomasi ekonomi orang melayu,kalau dulu orang Melayu usahkan nak beli basikal ,nak beli kasut pon susah ,pergi toreh getah pon kaki ayam.
Kalau keraguan melampau ,badan-badan tertentu kenalah siasat ,jagan pulak naik sama.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 9:36 PM

mana selipar kuning.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 9:52 PM

ha..ha..ha...jet aljub ni pun kena baling cat merah? ni mesti umno punya kerje he..he..he.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 10:02 PM

Waaaaaaaaa......

Mak ooiiiii zuhudnya pemimpin fuckatoon neh ......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 10:05 PM

Inilah hasil jimat cermat Nuar selama menjadi Punaisihat Ekonomi Selangor selama 4 tahun yang lalu. Tiap-tiap bulan simpan duit gaji, akhirnya dapat satu jet.... beli jet dapat bas putih tompok merah percuma, satu pakej tu... jeles ke??

bak kata pepatah, simpan sikit-sikit, lama-lama jadi jet....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 10:09 PM

Kreatif kau Din. Tak payah tulih apa pun.Aku tunggu puak tu buat laporan polis pasai cat merah tu. Ha...ha...ha...

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2012 at 12:11 AM

Idea datang dalam bentuk imej :-)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 12:28 AM

1 ringgit gaji formal.. yg curi senyap2 dr budget dan sebagainya beratus ribu juta lemon ganda dr satu ringgit. tp penyokong dh bodo nk buat camne.

lepas ni nntkan jawapan standard derang akan ungkit umno mcm tu jgk rosmah najib,..... yg memperlihatkan sfat double standard dan hipokrit pakatan.

melayu hampa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 12:42 AM

makmur juga M'sia ini sampaikan pembangkang boleh naik jet untuk tujuan berkempen. ameen.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 12:45 AM

Jet itu ada nama tak?

Kalau tak dak...

Aku namakan Jack Rakyat

OK tak?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 11:17 AM

Eeeeee.... Dorang tak geli ker duk dlm jet tu ???...
Marah betul tokey amoi kat Anwar yer...hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2012 at 12:01 PM

Sape pula yang bagi Dana kali ni?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 2:01 PM

tunggu aja nanti akan ada yg berkata selepas pru 13 bas mewah, kapalterbang tu najib akan gunakan,sebagaimana diwar-warkan oleh pihak pakatan najib akan jadi ketua pembangkang selepas pru 13.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 2:01 PM

nama jet rakyat marhaen lagi elok bunyinya ... tapi rakyat marhaen dilarang naik sama sekali ... rakay marhaen yang dikerah berjuang hanya buleh tengok saja ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 2:47 PM

Apa ni Umno ? Main kasar nampak !!!
Tak boleh ker kalau Soros dan geng2 yahudi zionis hulog Anwar Anak Beranak duit ? Salah ker ?
Ni mesti konspirasi jahat Umno....hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2012 at 7:45 PM

CON AIR..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2012 at 8:35 PM

CON AIR..I like. Kehkeh. Seronok kawan dengan Yahudi ni. Macam-macam dapat. Last-last kena bunuh macam Saddam Husin.

Post a Comment