........... Isu Ngeh Biadap - UMNO Yang Salah ! UMNO ! UMNO ! - Mahfuz ( Saya Risaulah .. ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Isu Ngeh Biadap - UMNO Yang Salah ! UMNO ! UMNO ! - Mahfuz ( Saya Risaulah .. )

Saturday, September 22, 20127comments

Ingat ! Apapun Mesti UMNO SALAH !

Saya baru baca artikel Harakah ini tentang komen Mahfuz ketika ditanya pandangan beliau tentang ahNgeh yang biadap dalam isu tweet terbaru beliau, Mahfuz berkata -

"Saya beritahu mereka, tindakan Ngeh yang lansung tidak peka kepada sensitiviti umat Islam itu sama dengan pemimpin Umno yang menghina Islam ..... bla bla bla Umno bla bla bla Mahathir bla bla bla Umno bla bla Umno bla bla Umno bla bla Umno bla bla ... "

Saya jadi KESIAN pulak dengan Mahfuz ...... SERIUUUUUUS ! Kronik dah mamat ni dengan penyakit ABU... Saya jadi risau pulak memikirkan kesan jangkapanjang terhadap otak beliau jika dibiarkan ini berterusan.

Saya jadi teringat akan satu posting, lupa dah dari mana tapi ada saya copy gambar2nya..... Bila dah taksub sangat dengan kerjaya Polis, siang malam duk mikir nak jadi polis ....last-last bila tak dapat, beginilah jadinya.....





Tolonglah perhatikan Mahfuz ni ya..... saya risau la...

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 1:20 AM

Hehe... Naib Presiden pun dah macam tu, ape lagi nak diharapkan pada Timb Presiden yang sakit otak akibat jatuh motor dulu gara-gara otaknya terletak pada kepala lutut. Lepas Presiden parti mereka nak bersara dan jadi nelayan seumur hidup, ni la generasi pengganti dalam PARTI AJARAN SESAT tu.... punah le...

Cuma nak tanye sikit pada 'Dr.' Mahpuz al-MahPISS ni... dulu LCE dapat berapa E???? Kalau A tak payah tanye dah, confirm telur ayam punye...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 1:37 AM

nape mcm org terencat akal..msa kcik dulu kna sawan demam panas sbb tu otk x berkembang..dah tu perangai beruk pulak yg di ikut... ksian...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 5:23 AM

Kadang2 saya terfikir mahfuz bekerja di bawah anwar ibrahim atau azizan razak. Kadang2 kenyataan mahfuz melebihi dari kenyataan mb kedah sendiri. Mcm anak buah lebih menampilkan diri kat media dari bosnya sendiri. Setau saya, hanya geng2 anwar je yg suka menggunakan slogan ABU. Sokong DAP yg hina Islam dan yg tolak hudud pun takpe asalkan ABU.

....................
Reply To This Comment ...................
September 22, 2012 at 7:03 AM

Kutuk2 dia pun saya tak pernah gunakan isu LCE ia, saya akan hanya komen kenyataan politik saja :-) dia mungkin tak brape nak cerdik dulu masa zaman sekolah tapi tak semestinya dia tak matang sekarang... Errrrr... Errr.. Saya tarik balik. Nanti saya fikirkan ayat lain!

....................
Reply To This Comment ...................
September 22, 2012 at 7:26 AM

Tu yang kena bagi promosi lebih pada Mahfuz, MatSabu dan geng2 erdogan ia ! hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 12:32 PM

Din, aku pun bukannya kutuk dia... aku siap bagi title 'Dr.' kat Mahpuz al-MahPISS, sempena kehebatannya dalam menerangkan pelbagai isu tak kira dalam bidang ekonomi, politik atau sosial. Yang ada PhD pun tertarik dengan komen Mahpuz al-MahPISS ni, jadi memang patut la dia bergelar 'Dr.' kan.... cuba fikir balik.... hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 12:43 PM

Ada terbaca the Star semalam (tak beli, baca kedai punya), punya sedap DAP menghentam PAS berikutan isu hudud. Kita sebagai pemerhati merasa kesian melihat pimpinan PAS dilecture seperti budak darjah satu kena marah dengan cikgu. Tapi apa nak buat, tuan punya badan tak sedar dihina sebegitu. Tak sanggup nak menyokong parti yang tarafnya hanya setakat pengesat kaki dalam pakatannya. Saya lebih tinggi maruahnya dari segala orang DAP begitu lebih sudu dari kuah.

Post a Comment