........... DiMana Pemimpin2 Umno ( Selain KJ ) Semasa Protes Innocence Of Muslims Semalam ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

DiMana Pemimpin2 Umno ( Selain KJ ) Semasa Protes Innocence Of Muslims Semalam ?

Saturday, September 22, 201212comments

Dari semalam saya nak bertanya ni tapi saya menunggu2 jugalah kot2 ada gambar lain bakal keluar tapi rasanya takde dah visual2 baru........ jadi saya tanya sekarang - DIMANA PEMIMPIN2 UMNO LAIN SELAIN KJ ?


Apakah acara protes semalam 100% hakmilik Pemuda Umno dan yang lain langsung tak boleh terlibat ? Kenapa tidak ada langsung kelibat pemimpin2 yang lebih tua dari KJ ?

Apakah mereka semua ambil sikap berhati2 dan lebih mementingkan karier politik masing2 - takut untuk terlibat dalam apajua yang berisiko backfire politik, ATAU sememangnya mereka SEMUA sibuk dengan komitmen ditempat lain ?

Tapi PERCAYALAH, walaupun jasad mereka jauh tapi hati mereka semua bersama Pemuda di Kampung Baru semalam ..... hmmm ...

Habis stok PLAYSAFE kat 7E !

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 10:22 AM

Mungkin ramai pemimpin umno lain menyokong ketua dap perak iaitu Nga.kan nga dh tulis dlm twitter yg why muslim wasting your time n energy.......cuma pemimpin umno segan nak luahkan je..tp serahkan pd nga untuk buat kenyataan....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 10:28 AM

PEMIMPIN PKR DAH CONFIRM TAKDE..

PEMIMPIN2 TUA PAS CAMNE? RASANYA TAKDE JUGAK KAN?

....................
Reply To This Comment ...................
September 22, 2012 at 10:29 AM

Aku suka dengan artikel diatas...tapi antara ungkapan yang paling best ialah "Habis stok PLAYSAFE kat 7E !" huh... macam biasa je tuan?

....................
Reply To This Comment ...................
September 22, 2012 at 11:32 AM

Kat kedai lain ada jual ker ?

....................
Reply To This Comment ...................
September 22, 2012 at 11:33 AM

Ni artikel Kg Baru, artikel Kedutaan AS akan datang :))

....................
Reply To This Comment ...................
September 22, 2012 at 11:38 AM

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJHATERA..

Abang DIN, begitu jugak dengan Lebai-Lebai PAS.. Mana dia Timbalan PRESIDEN PAS, Naib PRESIDEN PAS dan lain-lain yang jadik HERO masa BERSIH 3 SIRI, HIMPUNan HIJAU dan HIMPUNan OREN dulu? HE!HE!HE!

Ke SEMUAnya tengah SYOK makan ANGIN naik JET PERIBADI kat sini?

http://sensecredaccountability.blogspot.com/2012/09/bila-erdogan-anwarinas-kembang-lubang.html

Wallahualam?

....................
Reply To This Comment ...................
KA
September 22, 2012 at 11:48 AM

hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 12:21 PM

mungkin diorg nak bagi peluang pemuda umno coverup semunya kot..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 1:01 PM

seimbas lalu sememangnya tepat sungguh pendapat saudara ni. agaknya dah bosan dengan kerenah politik semasa. mereka sedang mengumpul tenaga untuk PRU datang agaknya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 1:05 PM

PAS dah lah tentu dengan halnya, tapi, yang penting, kemana kah pemimpin pemimpin UMNO yang beria ia mendakwa mereka adalah pejuang bangsa, agama dan negara? sepatutnyalah pemimpin pemimpin UMNO yang lainya menunjukkan sesuatu contoh yang baik, selepas itu bolehlah mempersoalkan pemimpin pemimpin PKR. kata orang kena ada modal dulu baru boleh berniaga.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 22, 2012 at 1:06 PM

atau mungkin mereka mereka tu nak jaga undi mereka kot dan menjadikan KP Pemuda UMNO sebagai kambing hitam kelak.

....................
Reply To This Comment ...................
September 22, 2012 at 1:31 PM

Saya panjangkan persoalan ini dalam artikel seterusnya selepas yang ini.... TerimaKasih !

Post a Comment