........... Cantiknya Betis Kate Middleton Di As-Syakirin KLCC | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Cantiknya Betis Kate Middleton Di As-Syakirin KLCC

Saturday, September 15, 201211comments








Dari Mirror News

Today they visited the Asyakirin Mosque in the Kuala Lumpur City Centre and on arriving found two seats waiting for them at the bottom of marble steps, leading up to the domed place of worship, so they could take off their shoes.

Kate wore a grey dress by Beulah London with a matching headscarf and in keeping with Islamic custom when visiting a mosque, her outfit had sleeves and the hem of the gown was below the knee.



Komen - Hmmmmm ....... errrrr......... Nasib baik jambul Kate tak tinggi !

Lagi gambar di Sini.

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2012 at 9:48 PM

Orang Putih Reti Hormat Masjid, Teressa Kok dok reti ker ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2012 at 9:51 PM

tak pyah nk tgk sgt betis Kate, yang sebelah tu pun aurat tak bertutup, nampak tengkuk bagai

....................
Reply To This Comment ...................
September 15, 2012 at 9:57 PM

Tak terlior aku nengok tengkiuk dia ! hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2012 at 10:19 PM

Walaupun tak sempurna, sekurang2nya dia ada gak usaha utk tutup aurat. Cuma seelok2nya sediakanlah jubah khas utk non muslim.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2012 at 10:23 PM

boleh plak bekas penjajah tu bawak masuk masjid..geng2 perkasa tgk saje ke?hahaha..hasan akidah diam saje ke?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2012 at 10:28 PM

Orang Islam Malaysia pon tak reti nak beza antara tutup aurat dan tutup rambut ... so, can you blame Catherine Middleton for her faux pas?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2012 at 10:45 PM

kalau PR suma dijadikan issue. apalah bezanya dengan puak tino PR yang bagi tazkirah kat mesjid. kalau pakai kain atau pun kurang kurangnya seluar tak per jugak. kadang aku tak reti dah ngan politik, macamlah cerek ngan belanga, masing masing dok mengatakan hitam, pada hal sama sama hitam. (pakai dapor arang)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 16, 2012 at 12:25 AM

hasan akidah yg ko kutuk tu lh yg dok juang lawan penyelewangan akidah yg lebai bangang pas x brani nk buat sbb benggali cacat pgang tlur lebai pas skalian...si anwar sibuk timang tlur dlm bas mewah.....puihhhh

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 16, 2012 at 7:25 AM

bila PR buat salah, dia kata BN pun pernah buat juga.
jadi bila bekas penjajah masuk masjid, unit ANAL PAS tak nak ke rempuh masjid tu?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 16, 2012 at 12:51 PM

Dah agak dah.... ni semua perancangan jahat Umno.
Mentang-mentang lah penyokong Pas kaki ubat kuat, kaki tambah bini.. Umno saje tunjuk gambar tu kat Pas kan ?
Ni memang salah Umno....hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 18, 2012 at 9:36 PM

hormat lah sangat nampak betis..

dubai yg lg liberal dri m'sia pun diaorg suruh pakai jubah..

teresa kok pakai seluar xnampak betis tp xpkai selendang..

hang punya islam, aurat tu tutup kepala je kot.. maklum lah bini pemimpin hangpa semua pakai tudung nampak jambul pun kira ok

Post a Comment