........... Budak Cina Sial Mengamuk Filem Hantu Gangster Tak SeMasyuk Nasi Lemak | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Budak Cina Sial Mengamuk Filem Hantu Gangster Tak SeMasyuk Nasi Lemak

Sunday, September 23, 201214comments


Anda dah tengok video terbaru dari budak cina sial diatas ? Muzik video yang kononnya menghentam dirinya sendiri ......



Lain orang lain cara tafsirannya ....  saya perhatikan liriknya, tak lama....  seminit jer saya fikir, cek satu fakta dan tafsiran saya - Mamat ni FRUST !

Mamat ni perasan dengan 'kejayaan' yang dicapai melalui filem Nasi Lemaknya tahun lepas yang dikatakan mencapai RM7juta kutipan panggung.


Cuba perhatikan kutipan bagi filem komersial keduanya - Hantu Gangster - RM3.45juta. Walaupun antara filem yang paling banyak dan paling lama taukeh panggung tayangkan, filem keduanya hanya mampu meraih 50% berbanding hasil kutipan Nasi Campur.

Lebih banyak masa, persediaan, bajet dan promosi tapi hasilnya walaupun agak tinggi bagi filem tempatan  tapi mengecewakan berbanding 'kejayaan' pertamanya.Bagi seorang yang Bodoh Sombong Perasan Bagus, fakta ini pastinya merupakan satu tamparan hebat pada egonya.

Tu yang dia meroyan menyalahkan SEMUA ORANG kecuali dirinya sendiri !

FINAS



Nak kata dia dah insaf ? hahahahaha... dia masih budak cina sial yang perasan -



 Lirik seterusnya mungkin berbunyi - TAPI KENAPA KORANG TAK RAMAI2 BAYAR DUIT TENGOK FILEM AKU ! !

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 9:42 PM

x penah nk tgk dan insyallah xkan tgk.

unit amal pas boleh ramai2kan panggung tgk citer dia.

melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 10:13 PM

sape budak Namebabi ni... eh silap Namewee ni?? Aku tak pernah tengok dia berlakon pun.. atau mungkin aku tak tak pernah berhajat nak tengok filem dia kot.. tu sebab aku tak kenal Namebabi ni.. eh silap lagi..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 10:23 PM

biar dia tahu kuasa membeli di tangan melayu. jika melayu tak mau beli tauke besar pun lingkup

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 10:29 PM

din ... itu cina lancau buat filem walaupun filem bertaraf sampah tetapi tauke panggung sanggup tayang berbulan walaupun kutipan ciput. kenapa ... kerana tauke panggung itu cina dan yang buat filem itupun cina gak. tauke panggung tolong cina yang buat filem kerana mereka akan tolong sesama cina. di mana filem tanda putera ... tak ditayang sampai kini walaupun berbulan dah siap ... kerana filem itu melayu yang buat dan memperihalkan kezaliman cina yang sebenarnya ... mana cina mahu tayang ... mereka gunakan kuasa yang ada pada mereka untuk menghalang melalui jabatan kerajaan dalam industri filem itu sendiri ... cina mana mahu tolong menyedarkan melayu tentang penipuan cina ni ...

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2012 at 10:36 PM

ya, orang Melayu masih belum sedar kuasa Pembeli yang ada pada mereka. Akan menjadi satu mimpi ngeri buat tauke cina sekiranya orang Melayu tahu menggunakan kuasa itu !

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2012 at 10:37 PM

Bagus saudara juga perasan point itu :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 10:50 PM

Cerita bodoh dari org bodoh

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2012 at 11:08 PM

Ahli pas akan pastikan budak cina terus untung. Jgn lupa menteri Nazri dan ah jib gor turut berminat dgn budak yg sama. Org yg tunjuk bontot memang disukai ramai

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2012 at 1:24 AM

99 panggung..35 hr tayangan..fully support dari tokey2 panggung untuk bdk cina rasis ni..cuba klau org melayu buat sama mcm budak sial ni buat..confirm kene cop rasis 24 jam..igt lg masa hal budak sial ni dulu..baik dap ke mca ke semua backup budak sial ni..sebab mereka cina..klau melayu confirm masuk jail..silap pemimpin kita jugak..nak sangat jaga hati ultra kiasu ni..kerana undi..kerana kuasa bangsa no 2..aku x peduli..ingat budak sial..kesabaran itu ada had nya..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2012 at 9:00 AM

ALAAAAA...BIARLAH DIA TAYANG SELAMA 10 TAHUN PUN...TAUKE WAYANG TU SUPPORT LAH SAMPAI MAMAT TU JADI TUA BANGKA PUN..KALAU DAH ORANG2 MELAYU TAK NAK TENGOK...TETAP TAKDE KEMASUKAN JUGA..ITULAH KUASA PEMBELI...KUASA ORANG2 MELAYU TERHADAP PENIAGA2 RACIST TUUUU..KALAU TAK SEDAR2 JUGA...JANGAN MARAH KALAU ORANG KATA BONGOK!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2012 at 10:16 AM

PRU13 ni siapa yang mengundi Nazri (dan yang backing cina ni) bermakna dia juga turut menyumbang Cina ni untuk menjadi lebih sial.

Ingat tu! Melayu jangan makan Melayu!

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2012 at 3:43 PM

Good comment,,, i m a chinese , i felt disagrace cos of him.... He is damn rude .. I hate people said rude word.... He always said anti racist but i think he is the one who play the racist card for own interest.... He not just rude , brainless but fucking useless,,,, very sorry of using rude word.. But i never tot of any word better than tis to describe him... Pls dont support tis type of lousy movie.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2012 at 9:43 PM

Peniaga Melayu dan Cina sama-sama pandai berniaga. Cuma satu bezanya, PELANGGAN. Pelanggan Cina takkan membeli barangan Melayu, manakala pelanggan Melayu selalunya bersikap blur tanpa pernah memikirkan ke mana wang mereka pergi. Majoriti pelanggan Melayu bersikap tidak peka dan tidak menaruh sikap mahu melihat bangsa sendiri menang di persada perniagaan. Tapi sekarang kita boleh melihat kesedaran semakin meningkat di kalangan orang Melayu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 26, 2013 at 1:08 AM

Memang sekarang makin ramai melayu akan BBC yeah tunjukkan kuasamu melayu dan terus bersatu boikot

Post a Comment