........... Apakah Najib Akan Kata Aksi Mat Jubor Sebagai Bukan Satu Pendekatan Konvensional ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Apakah Najib Akan Kata Aksi Mat Jubor Sebagai Bukan Satu Pendekatan Konvensional ?

Thursday, September 6, 201215comments

Najib nak jumpa keluarga Mat Jubor ?

"Tidak ada masalah, saya terima sesiapapun tetapi prinsipnya proses undang-undang tak boleh dikompromi dan mesti diteruskan.

Soal dia nak berjumpa dengan saya tu boleh diatur bila-bila masa," 


JUBOR ! 

Siapa penasihat tuan yang cadangkan itu ? Adakah dia orang yang sama cadangkan tuan bertemu dan menyanjung budak cina sial tahun lepas ?

Adakah nanti tuan akan katakan tentang perlakuan Mat Jubor sebagai -

"Saya tak nak beri komen, tapi sebab masing-masing ada kelainannya. Dia merupakan seorang yang ada kelainan dia, bukanlah merupakan seorang konvensional dari segi pendekatan pemikirannya,” KLiK



Team Najib dah ketandusan idea nak cari publisiti ker ?

SEKARANG SESIAPA NAK JUMPA NAJIB SECARA EKSKLUSIF - ANDA TAHU NAK BUAT APA. GUNA KAN KREATIVITI ANDA !


Najib: Saya sedia jumpa keluarga pelajar 'tunjuk punggung'

BESUT - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersedia menerima permohonan maaf daripada ayah kepada seorang remaja yang dikaitkan dengan insiden menghina pemimpin ketika perhimpunan Janji Demokrasi semasa sambutan ambang merdeka di Kuala Lumpur, 30 Ogos lepas.

"Tidak ada masalah, saya terima sesiapapun tetapi prinsipnya proses undang-undang tak boleh dikompromi dan mesti diteruskan.

Soal dia nak berjumpa dengan saya tu boleh diatur bila-bila masa," katanya kepada pemberita selepas menghadiri jamuan Hari Raya Aifilfitri di Kampung Tasek Tok Lebai, Besut.

Media hari ini melaporkan permohonan maaf ayah kepada seorang pelajar lelaki kolej swasta yang menunjuk punggung ke atas gambar pemimpin negara pada malam kejadian itu.



Pelajar berusia 19 tahun ini ditahan polis sebaik tiba dari kampungnya berkaitan tindakan menunjuk punggung pada gambar pemimpin negara pada 30 Ogos lalu


Ayah pelajar itu turut menyatakan hasrat bertemu Najib bagi meminta maaf secara peribadi.

Jelas Perdana Menteri, semua rakyat Malaysia perlu menghormati kedaulatan undang-undang negara.

Pihak pengurusan sebuah kolej swasta di Cheras dilapor mengambil keputusan memberhentikan pelajar itu berikutan insiden tunjuk punggung terbabit.

Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata keputusan sama ada pelajar itu boleh merayu untuk menyambung semula pengajiannya terpulang kepada budi bicara kolej berkenaan.- Bernama


PS - Ingat nak rehat dari berblog .... MASIH NAK REHAT ! Tapi berita ni MEMAKSA saya tulis juga. Kalau saya tak tulis begini,  NAK HARAP BLOGGER MANA LAGI YANG NAK TULIS ? Lagi pun saya nak jumpa Najib juga hehehe

Share this article :

+ comments + 15 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 6:53 PM

Gang lagi 1 tu kalau buat salah macam mana pun nanti dimaafkan, kalau kena lak belah kita penjara sudah tentu.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 7:05 PM

nak tanya satu bro, saya baru perasan yang dinturtle sudah tidak ada lagi dalam senarai di GAP. Ada kaitan ker dengan bro nak bercuti ? Korang gaduh ?

....................
Reply To This Comment ...................
September 6, 2012 at 7:11 PM

a-ah la.. saya baru cek, memang dah takde dalam list.

Saya tak tahu apa-apa. saya sudah lama tidak berhubungan dengan mana2 blogger. Ntahla.. Mungkin terkeluar secara tak sengaja kot.

Apapun, saya harap pembaca semua jika dapati dinturtle tidak ada lagi dalam blog kegemaran anda, silalah klik DIRECT ke sini.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 7:32 PM

mungkin remaja terbabit dimaafkan dan diangakat sebagai ikon remaja umno plak lps ni...mcm nawawee jgk la...lepas ni jom.kita pikir nak buat apa plak?apakata kita try ragut beg tangan bik mama plak?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 7:45 PM

woohoooo... blogger umno semua dah start puji2 melambung najib ! MASYUUUUUUK .....!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 8:33 PM

kalau dia waris aku, dah lama kena pelempang, buat malu orang Johor....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 9:00 PM

NAK HARAP BLOGGER MANA LAGI YANG NAK TULIS ?
hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
September 6, 2012 at 9:24 PM

Apakah SOP para bloggers baik PAS maupun UMNO adalah - TAKSUB PADA PEMIMPIN MASING2 ? Pemimpin parti TIDAK BOLEH BUAT SALAH ? BODEK DAN TERUS BODEK !

Mana2 blogger yang tak boleh ikut cara kami, kita cantas ! MONEY TALKS ! DUIT ADALAH SEGALA-GALANYA...

Ntahla... saya dah keliru dengan perjuangan para bloggers semua ...

....................
Reply To This Comment ...................
September 6, 2012 at 10:02 PM

Sebab tu Blog kau ramai pengunjung sekarang bro..teruskan kekalkan attitude ni ^_^

Blog2 lain semua dah macam zombie hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
September 6, 2012 at 10:08 PM

patutla....dah beberapa hari menunggu, ingat hilang ke mana....rupanya hilang dr list

berbalik pada penunjuk JUBOR...bg aku bagus juga DSN nak jumpa dia.....biar DSN dgr sendiri apa yg budak JUBOR tu tak puas hati sgt dgn kerajaan (sebut DSN)

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
September 6, 2012 at 10:12 PM

janganlah macam ni bro DT......kalau ada blogger mcm tu biarlah, bro kekal dgn cara bro....kami rakyat marhaen ni lebih gemar cara NO BODEK2....pasai duit, no komen

apa2pun blog ni mmg no 2 dlm list blog kegemaran....no 1 masih lagi GAP....hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 10:48 PM

aku harap najib tak pilih kasih dalam hal ni...kalau namewee yang hina lagu negaraku, azan, melayu (yang mana jauh lebih besar dari Najib itu sendiri) pun tak kena apa apa tindakan dan siap dapat jadi director filem lagi...ini kan pula budak melayu yang setakat tunjuk punggong ni...:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2012 at 11:30 PM

Apapun blog ni memang transparent.... Kebenaran walau selemah mana pun pasti akan menang kebatilan walau sekuat manapun pasti akan tumbang.Bagi aku lah, in list o not ,it doesnt matter.Sebenarnya jadi blogger utamakan Kepuasan dalam menulis dan meluahkan sesuatu yg tersirat dalam hati. Kalau nawaitu dah berubah Blog akan jadi tawar hambar.Ada blogger yg letak gambar lucah lepas tu tulis pasal ramadhan dan lailatul qadar.Apa punya cikaro la Blogger macam ni. Cuba korang baca Blog A.P.A (Aku Peduli Apa)/Maaf ye ni pada pendapat aku je,kalu salah tolong betulkan.

Kadang-kadang aku pikir, apa benda lah mamat APA ni nak sampaikan....hampeh punya tulisan ,semakin banyak ditulis makin jelas kebodohan.Maaf ye agak kasar sikit. Kalau orang yg tak sekolah macam aku ni boleh nilai dia sampai that level, apatah lagi orang yg ada basic Science sosiologi and politic study yg baca. Nescaya dia akan gelak terguling-guling baca macam tu punya artikel.

Blog Din ni aku anggap sebagai Low Profile punya blogger.Senang terima pendapat dalam erti kata lain Justice doesn't means it is truth but the truth is a pure justice.
"Lebih baik menjadi Melayu Hampa dari manjadi Melayu Hampeh"....Sorry ye Melayu Hampa

....................
Reply To This Comment ...................
September 6, 2012 at 11:41 PM

Saya pun dah tak kisah ada dalam lis atau tidak. Cuma tindakannya amat menjengkelkan. Tak boleh terima pandangan yang tak sehaluan ..... ATAU atas sebab menjaga hati seseorang..... sampai 'kawan' pun dikorbankan.

In a way, berita ni macam dah naikkan semangat saya nak menulis. Kali ni LAGI TELUS ! Saya anggap sebagai cabaran. Umno ke Pas ke... mana yang saya lihat salah, AKAN SAYA HENTAM !

Maknanya akan lebih banyak hentam Umno dari biasa sebab Pas memang saya dah all out hehehe ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2012 at 9:26 AM

TAKKAN HABIS PUNYA..TENGOKLAH NANTI..

KALAU NAMEWEE DULU TERUS DIHUKUM DENGAN TEGAS, AKU MEMANG YAKIN TAKDE DAH YANG BERANI BUAT LAGI..TAPI NAMEWEE BABI DILAYAN BAAAAAAIIIIK PUNYA. SO LAHIRLAH MAHASEWEL ADAM ADLI AND GANG...LAHIRLAH BABI2 DAP BIADAP...LAHIRLAH ANJING2 BERSIH KURANG AJAR...DAN YANG TERBARU MAMAT BAPOK NI LAH..

TAKDE MARUAH BETUL LAH PEMIMPIN KERAJAAN SEKARANG NI..

Post a Comment