........... Anda Yakin Anwar Peliwat /Penzina ? SAYA CABAR ANDA ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Anda Yakin Anwar Peliwat /Penzina ? SAYA CABAR ANDA !

Friday, September 14, 201231comments

Saya tak pasti bagaimana reaksi anda dengan artikel ini, tapi kalau saya tak tulis ..... rasa tak puas hati pulak. What the hell, apa nak jadi, jadilah !

Saya ingin bertanya kepada mereka yang YAKIN 100% tanpa sedikit pun perasaan was2 bahawa Anwar Ibrahim adalah peliwat dan penzina dan segala macam salahlaku negatif yang sering kita dengar/baca, yang percaya bahawa keputusan hakim membebaskan Anwar dalam kes liwat pertama dulu adalah atas sebab teknikal tanpa melepaskan sabitan liwat .....

Saya ingin bertanya - Apa perasaan anda bila baca ini -


DAN INI -


Saya ambil dari AMSS(UK), keratan ini adalah Headline mereka ketika ini.

Anwar yang kita sabitkan dengan pelbagai salahlaku HARAM dijadualkan menerima Anugerah Pencapaian Seumur Hidup 2010 dari sebuah NGO Islam luarnegara dan bakal menyampaikan ceramah bercirikan Islam di Perancis anjuran NGO Islam. Dan ia akan berlangsung pada 4 Oktober ini.

Ada yang akan kata pihak luar tidak tahu cerita belakang tabir Anwar bla bla bla ..... TAPI kita yang TAHU dan YAKIN, apakah kita akan biarkan saja ?

Tidakkah menjadi tanggungjawab kita untuk BERITAHU kedua NGO Islam diatas apa yang kita tahu ? Bukan niat memaksa mereka mengikut kata kita tapi sekurang2nya KITA PROTES ! 

KITA PROTES dan TUNJUKKAN BUKTI yang kita ada. Jika mereka tetap mahu teruskan program diatas, kita kerah mereka yang ada diPerancis supaya BERDEMO didepan lokasi. Apakah kita akan biarkan saja Anwar menipu umat Islam dunia ?

APAKATA KITA NAIK SATU LEVEL LAGI DALAM SOP BIASA .....? Jangan terus bertahan saja tapi kali ini MENYERANG !

UMNO ? PERKASA ? LAIN-LAIN ? 

PS - oya, kita yang disini masih boleh buat protes didepan Kedutaan Perancis :)

Share this article :

+ comments + 31 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 13, 2012 at 10:46 PM

Sebaik-baik syaitan adalah ssejahat2 manusia.

Nak tau cane syaitan yang paling baik? Tengok la si B.A.B.I tu...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 13, 2012 at 10:52 PM

Bkn xnk bantah mcm beruk...tp itulah talian hayat anwar dpn muslim dunia selepas kenyataan sokongan dia kepada yahudi dan negara israel..anwar da makin pupus di mata dunia islam...pecaya lah,sume ni adalah rancangan dia dan sekutu2 yahudinya tuk kembalikn kepercayaan masyarakat islam dunia pd dia...

....................
Reply To This Comment ...................
September 13, 2012 at 10:52 PM

Di belakang semua Persatuan dan Pertubuhan itu siapa? Sudah tentu kita pasti akan jawapannya dan fokus utama ialah tumpaskan pembangkang di PRU13 kelak adalah jawapan kekal dan vokal untuk pihak di luar sana.

Terlalu banyak yang hendak dibuat termasuk menghebahkan kepada dunia luar hanya menyebabkan si mangkuk hayun tu makin popular..itulah yang diharapkan sebenarnya.

Stay focus !!

....................
Reply To This Comment ...................
September 13, 2012 at 10:56 PM

PR sudah pun menghebahkan - Umno tidak iktiraf Anwar tapi dunia luar memuji Anwar !

Tidakkah itu merupakan satu bentuk serangan terhadap Umno ?

....................
Reply To This Comment ...................
September 13, 2012 at 10:57 PM

ya.... dan apakah kita akan biarkan ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 13, 2012 at 11:10 PM

Sokong mmg la sokong...
Tp rakyat marhaen ni manala nk pi paris der..

Xkn rakyat marhaen lak yg nk kena gerakkn kempen kesedemaran mcm ni...

Mana umno?mana pemuda umno?mana perkasa?
Level kampung jer ke?

Jika dibiarkn berleluasa lama2 anwar dpt byk benefit dr segi kepercayaan dan publisiti luas...
Tu yg nik ajiz kagum dgn nuar tu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 13, 2012 at 11:25 PM

di Malaysia ni pun masih ramai yg memuji BABI ni...walaupun bukti dah dijelmakan..tp pengikutnya tetap percaya BABI ni bersih..warak...alim..walaupun hakikatnya hanya ALLAH saja yg tau....apa yg harus kita lakukan hanyalah doa..doa..dan terus berdoa agar ALLAH tunjukkan sesuatu yg luar biasa..hinggakan tiada seorang pun yg mampu untuk menolaknya...percayalah apabila datang yg hak yg batil akan hilang dengan sendirinya.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 13, 2012 at 11:27 PM

Umno...

Leka dan lena
Terlalu comfort
Xde perjuangan
Sikit2 isu pembangunan
Sikit2 isu pembangunan
Tu jela...

Pkr
Isu banteras rasuah
Banteras kroni
Penyalahgunaan kuasa
Anti kekerasan polis
Bersih
Ekonomi rakyat dll..

Nmpk x?
Walaupon kencing jer
Tipu manjang
Memperbodohkn rakyat pd hal depa pon kroni anak beranak dll
Tp depa kelihatan seakan akan memperjuangkn rakyat
Ofkozla depa pembangkang...tp halatuju perjuangan depa nmpk cam konon atau patot dikata nmpk perjuang sejati rakyatlah..
Umno..cenggitu jela
Tgu isu nk jwp
Tgu isu nk jwp
Sekali sekala serang...tu pon tah pape
Xde sorg pon jerung besar depa ditangkap rasuah walopon terang2 dah...isu kek...isu tanah itu ini..isu haji disponsor...kohilal...derma memali..kambing jamnapari...dll
Asyik main play save jer...
Ditahan utk soal siasat pon x berani...
Mmg patotla rakyat biasa tgk umno bn ni biasa jer..
Xde pejuangan.
Jemu.
Jemu.
Ni pon senyap jer.pemuda pemalas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 13, 2012 at 11:43 PM

Sebarang strategi seperti yang dicadangkan perlu keputusan yang tepat dan pantas, sedikit kajian terhadap impak kpd tindakan berdemo mungkin berguna sebelum perkara itu diteruskan.
Mungkin elok dibiarkan aljub dianugerahkan dahulu sijil tersebut, kemudian bolehlah diposkan video china doll untuk tatapan para juri yang memeberi anugerah tersebut. Besar kemungkinan anwar akan dianugerahkan pula satu bentuk penghargaan lain seperti 'situa yang hebat' atau 'pemimpin porno sepanjang zaman'........ Siapa tahu?

....................
Reply To This Comment ...................
September 13, 2012 at 11:44 PM

Jika ditanya samada Anwar pernah meliwat Saiful dan pernah berzina dengan pelacur cina, aku jawab aku tidak tahu.

Jika ditanya adakah aku percaya kepada sumpah yang dibuat oleh Mohd Saiful dan Datuk T, aku akan jawab aku percaya.

Aku tidak tahu samada Anwar meliwat atau berzina kerana tidak ada saksi yang melihat perbuatan tersebut.

Aku percaya sumpah yang dibuat oleh Mohd Saiful dan Datuk T kerana aku nampak dan ramai yang saksi yang nampak mereka bersumpah.

Keputusan mahkamah tidak berjaya membuktikan sumpah Mohd saiful itu palsu tetapi mahkamah hanya tidak sanggup untuk membuat keputusan samada sumpah itu benar atau palsu disebabkan bukti yang lemah. Bukti ada tetapi tidak melampaui keraguan yang munasabah.

Manakala sumpah Datuk T, sehingga kini tidak ada sesiapa yang boleh membuktikan ianya adalah palsu.

Kalau di Malaysia sendiri banyak NGO Islam yang sokong Anwar, apa nak hairan dengan NGO Islam di luar negara.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 13, 2012 at 11:51 PM

aku tak kira apa nak jadi jadi la..aku memang yakin 200% anwar peliwat n penzina..sesungguhnya kalau la najib yg berada di tempat anwar dan dengan segala bukti yang ada, vedio bagai aku juga akan yakin dengan keyakinan yang sama..bukti dah depan mata..cuma orang bodoh piang je yag tak nak percaya..n kalau perancis tu dekat aku takde masalah nak bedemo bgtau NGO tu anwar memang peliwat n penzina!!

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2012 at 12:19 AM

Point utama saya adalah -TUNJUKKAN PROTES. Zaman sekarang tak semestinya dengan pergi Paris baru suara boleh didengari. SEBELUM 4 okt sesuatu boleh digerakkan supaya anugerah itu ditarik balik, dan ceramah itu dibatalkan. Atau kita hanya pandai mengagalkan ceramah dikampung jer ....

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2012 at 1:23 AM

Saya percaya dan yakin Anwar peliwat dan penzina tegar. Tapi, saya tak akan buat apa-apa protes pasal anugerah yang dia nak dapat ataupun lecture conceng maut dia kat depan warga Perancis tu.

Pada saya lagi banyak dia bercakap lagi cepat jahanam dia dan kuncu2nya. Makin terserlah ke'yahudi'annya.

Dia suka sebenarnya kita buat demo protes itu ini sebab dia boleh jadikan modal kerajaan BN nak jatuhkan dia. Skrip sama everytime dah paham sangat.

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2012 at 1:51 AM

Sekadar bertanya, kita ramai yang sokong bila ada kumpulan yang menghalang anwar dari berucap dimasjid atau dihalang memasuki satu2 tempat... Konon alasan dia tidak layak dengan segala masalah moralnya. Tapi kita tidak punya masalah, tak rasa nak protes pun kalau anwr berucap tentang Islam diluarnegara?

Apakah protes kita benar2 kerana agama atau kerana politik?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 7:22 AM

Setuju dengan anon sept 13, 11.27 pm. UMNO hanya nak play safe.semua tak mahu berganjak dengan comfort zone masing-masing. Menyalak tetapi tiada kuku!, Memekak tapi tiada taring! Membincang tetapi tiada strategi! TIBAI tu sebenarnya dah hilang malu! TIBAI tu akan terus memekak kerana itu sahajalah jalan terakhir bagi dia! tetapi dunia tetap dunia, dan cara Yahudi memang sangat licik! Syaitan dan Iblis pun kalah! Apa tidak kalau NGO islam yang masih ada mempercayai B.A.B.I. ini!Tok Guru pun sudah ditololkan! Ustaz kampung pun sudah B.A.B.I. ini persendakan! sudah buta sejarah kah kita? inilah kali kedua specie Raja Mendeliar ini memporakperandakan kita! seteruk-teruk orang Melayu apabila terperangkap dengan perangai buruknya, mereka akur! tetapi specie jenis ini memang berbudayakan spin, siang malam. Itulah sebanya orang Melayu biasa tak tahu nak buat apa! Specie tak bermaruah ini asal usulnya pun dari kaum yang ada kaitan dengan Yahudi! Menteri di Jepun yang baru sahaja hendak didedahkan skandalnya pun , dia sudah gantung diri! inilah bangsa bermaruah! tetapi B.A.B.I akan terus spin. Bila berhadapan tuhan nanti pun agaknya dia akan spin juga! Dasar! Orang Melayu tahukah anda betapi specie ini pandang rendah terhadap kejujuran orang Melayu? kejujuran orang Melayu disamakan dengan kebodohan!

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2012 at 7:54 AM

Itulah kuasa majoriti senyap. Ramai yang tak suka tapi tak buat apa. Cuma tunggu masa je.

Dan satu lagi, semua tentang Anwar adalah politik. Jenayah yang dia buat pun dia politikkan. Video seks terang lagi bersuluh pun politik.

Agama? Anwar ada agama ke?



....................
Reply To This Comment ...................
bukan pencacai
September 14, 2012 at 9:33 AM

yes... hakikatnya hanya Allah yg tahu... kita yg x nmpk dgn mata kepala sdiri x pyh lah nk yakin sgt org tu buat salah... klu stakat berpegang kpd video murahan yg x laku kt mahkamah tu baik kita diam jer... nnti terserlah kebodohan sdiri... wlaupun si sepol tu siap bersumpah bagai, itu bkn bukti yg dia menfitnah DSAI... aku ulang skali lg... HANYA ALLAH YG TAHU...

....................
Reply To This Comment ...................
bukan pencacai
September 14, 2012 at 9:52 AM

Salam.. Maaf mencelah.. Sy akui yg sy lbh cenderung ke arah perjuangan PR.. Wlaubgaimanapun, sy sentiasa cuba utk menjadi rasional terhadap isu2 politik melibatkan PR mahupun BN.. Mengenai isu ini, siapa kita utk judge DSAI itu sebegitu rupa.. Tya balik pd diri kita, knape kita percaya cerita2 sumbang berkenaan DSAI wlaupun kita x lihat dgn mata kepala sdiri ataupun mempunyai bukti yg kukuh.. adakah kerana kita benar2 benci perkara mungkar ATAU kerana DSAI x sekapal dgn kita?? dan sekiranya benar skalipun dia melakukan perkara terkutuk itu, adakah wajar tindakan yg diambil dgn cara merosakkan bas, simbah cat, baling kasut dlm masjid n sbagainya?? adakah perkara buruk mesti ditentang dgn cara buruk?? jika begitu apa beza anda semua dgn org yg bersalah itu?? DAN saya ingin bertya, pernahkan anda berfikir knapa kerajaan kita tidak mengambil tindakan undang2 terhadap DSAI jika benar dia berkomplot dgn yahudi dan sbgainya yg blh merosakkan negara kita?? knapa BN hanya menuduh dan menyebarkan cerita2 itu tp tiada tindakan undang2 diambil walhal BN adalah kerajaan pusat yg pastinya mempunyai kuasa utk ambil tindakan terhadap mereka yg BENAR-BENAR bersalah?? atau adakah ini semua hanya FITNAH POLITIK utk memperbodohkan rakyat?? sama2 lah kita nilaikan.. wallahualam.. :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 10:04 AM

Arab spring akan jadi Islam Spring?

ha ha kenapa nak kaitkan Islam dengan pergolakan politik yang membabitkan sesama Islam?

tak logikkan?

tetapi kalau spring itu melibatkan pihak berlainan anutan makanya logiklah kaitkannya dengan agama.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 10:09 AM

kerana politik la.kerana anwar yg buat puak2 umno terlingkup.bila terlingkup tak boleh la sakau projek buat stadium.rakyat skng x bodoh.maklumat cpt n blh dinilai kesahihannya..sbb tu umno gelabah dan akan guna apa juga cara nak jatuhkan anwar...kdg2 umno msh lg dlm sindron penafian n dgn amalan membodek..sdgkan data risikan menyatakan yg umno mungkin kalah lg teruk dlm next pru..

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2012 at 10:25 AM

saya dapat rasakan anugerah dan ceramah diatas akan dipolitikkan sepenuhnya bagi mencabar persepsi buruk Anwar ditanahair.

Ya, perkara yang hampir menjadi kenyataan bakal menjadi persepsi jika pihak yang yakin betul itu, hanya memandang terkebil2 mata tanpa berbuat sesuatu bagi membetulkan keadaan.

Hakikat ini akan dieksploit sepenuhnya bagi menimbulkan keraguan..

Masih ada masa kalau mahu bertindak.

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2012 at 10:27 AM

Sdr din
berdemo didalam negara dengan berdemo di luar negara adalah dua perkara dan suasana bebeza..
Aku yakin demo dimasjid tempohari bukan berkaitan politik, kerana perkara yang sama juga akan aku lakukan jika ia berlaku disurau tempat aku...
Apabila puak pembangkang buat demo, itu adalah kerana mereka memang ada pakar strategi untuk berdemo, dan demo adalah merupakan salah satu senjata mereka, apatah lagi mereka memang tidak punya kerja lain selain berdemo, hendak membangun negara jauh sekalai, kerana itu bukan kapasiti mereka.
Juga harus diingat bahawa budaya demo adalah merupakan budaya dan sebahagian hidup Anwar sejak azali.Apakah kita juga harus terikut ikut dengan budaya Anwar? ..
aku lebih yakin jika kita menggunakan saluran saluran tertentu untuk memberi penjelasan kepada badsan badan NGO berkaitan tentang pandangan kita dan perilaku Anuar yang sebenar .. disinilah letaknya peranan NGO pro kerajaan, terutama UMNO dalam melakukan misi perang saikologi mereka..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 10:35 AM

kalau Pas naik kerana ada kaitan dengan agama, makanya jangan hairan kalau PKR, waima Dap naik kerana bijak mengolah agama untuk kepentingan politik.

dalam konteks Arab Spring, kematian duta AS di Libya membuktikan Arap Spring tidak jadi Islam Spring tetapi jadi Islam Vs AS spring

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2012 at 10:50 AM

Untuk tunjuk protes dan perbetulkan pandangan mereka tidak semestinya dengan demo saja,zaman sekarang ada pelbagai cara yang sama efektif untuk menyuarakan pandangan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 11:01 AM

bukan pencacai tp mmg pencacai,
da bg b****t kat nuar ke belum hr ni? nnt aku videokan kasik kualiti hd lg kalo mau.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 11:09 AM

pencacai yg bodoh,
jgn nak berlapik la ckp ko x sokong aljubori. org yg berzina terutama islam xkan nak bg org tgk dgn mata kepala bongok! tp Allah tu Maha Besar. melalui video yg juak2 ko sebut besi buruk tu, terpaparla perangai sebenar aljubori. lgpun org yg tuduh dia tu pun bekas member siap ada dlm video lg. kalo betul ko xnak org percaya citer psl aljubori, asal ko boleh percaya plak citer simbah cat, baling kasut? mana buktinya tukang baling kasut dgn simbah cat tu org BN? ko tu kena balik, insaf dan guna otak ko sebaik2nya utk bg manfaat pd islam dan melayu khasnya dan negara Malaysia ni amnya. bodoh py pencacai!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 11:31 AM

bUKAN cAI,

KO PUN SATU. KALAU ANWAR DAN YAHUDI BUKAN FITNAH SEBAGAIMANA KAMU KATAKAN, BUKANKAH ANWAR BOLEH SAMAN. KALAU TAK SAMAN APA MAKNANYA?

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
September 14, 2012 at 3:20 PM

Saudara Din,

Kalau tak ada angin masakan pokok bergoyang, walaupon tidak ada angin tetapi pokok bergoyang ,pasti ada berok yang goyang.
Kenapa LKS ,Kapral,atau Hj Hadi tidak tidak pernah ditudoh demikian ?,mereka pembangkang juga !.
Anugerah yang Anuar tu sama ke dengan yang Nik aziz dapat tempoh hari ?,entah berapalah sumbanga untok dapatkanya .

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2012 at 3:56 PM

APASAL PULAK NGO ISLAM ITU PILIH ANWAR? APASAL TAK PILIH HJ HADI ATAU NIK AZIZ ATAU ORANG PAS? BUKANKAH DORANG LEBIH ISLAM DAN BERIMAN DARIPADA ORANG LAIN? LEBIH AGUNG DARIPADA ORANG LAIN? LEBIH BERSIH DARIPADA ORANG LAIN? BUKAN AKU YANG KATA YE...ORANG2 PAS YANG KATA BEGITU. JADI KESIMPULANNYA..MARUAH DAN IMAN ANWAR LEBIH TINGGI DARJATNYA DI MATA DUNIA BERBANDING ULAMAK2 PAS LAH KAN?? HEHE

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2014 at 6:56 PM

tiada keraguan.. si anwar adalah aljuburi.... x penah serik meliawat jantan.. dia rasa dia dah kebal so dia x penah rasa bertaubat.. lepas satu kes ke satu kes.. sampailah yg terbaru pendedahan papgomo.. hanya org bodoh je pecaya anwar tu suci..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 25, 2015 at 4:47 PM

Klu x berani bersumpah laknat. Bersumpah dimahkamah. .X mau bela diri d mahkamah.. X pulak menafikan melaku liwat. X mau panggil saksi alibi..13 org.. Jelas memang sah dia payung juboq saipol..

Post a Comment