........... ahNgeh Biadap - PR DiPenuhi Pemimpin Yang Punya Pandangan Peribadi Bertentangan Dengan Parti ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

ahNgeh Biadap - PR DiPenuhi Pemimpin Yang Punya Pandangan Peribadi Bertentangan Dengan Parti !

Wednesday, September 19, 20129comments

SEPERTI DIJANGKA, ada pemimpin Pas yang akan bangkit mempertahankan rakan kafir Dap mereka SETIAP KALI timbul kontroversi pemimpin2 Dap dengan mengatakan kenyataan2 biadap yang dikeluarkan adalah bersifat peribadi. Sinar

“Itu adalah pendapat (mesej Twitter) dia dan hak dia berkata sebegitu. Bagaimanapun, sebagai umat Islam, kita ada maruah dan akidah yang perlu dipertahankan,” kata Timbalan Pesuruhjaya Pas Johor, Dzulkefly Ahmad


Ada 2  persoalan yang timbul dikepala bila baca -

1 - Kalau ia bersifat peribadi, kenapa tidak dikecam PERIBADI ahNGEH ? Setelah berulangkali pemimpin2 PR kantoi dek sebab kenyataan2 bersifat peribadi, kita dapat lihat mereka seperti terlepas dari kecaman. Apakah dalam PR, pemimpin2nya tidak akan dipersoalkan keperibadian mereka yang jelik ?

2 - Kenapa dalam PR ramai sangat pemimpin2 yang mempunyai pandangan peribadi yang tidak selari dengan parti mereka dan PR ? Adakah PR dipenuhi dengan pemimpin2 yang berkeperibadian JELIK ?

Patutlah Pakatan Rakyat payah sangat nak berpakat sesama mereka kerana pemimpin2 PR ramai yang TIDAK SEHALUAN SECARA PERIBADI walaupun dengan parti masing2 !

Bayangkan negara jika diperintah oleh pemimpin2 yang punya pandangan peribadi yang tidak selari dengan kerajaan !

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 19, 2012 at 10:07 AM

hancur beb kalu pr yg memerintah. Kronism, nepotism dan berbagai ism akan berkembang biak bak bau busuk tangki najis belakang rumah nik aziz..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 19, 2012 at 10:44 AM

itu ahsengeh olang dap. olang busat pas. tatak moleh kasi olang busat malah. nanti olang busat malah, pas mau nangis. nanti, talak ala olang cina mau undi. olang busat manyak tinggi larjat talak moleh muat meleka angly bird. Allah ahli pas pijak pun tak apa, dap tatak boleh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 19, 2012 at 11:18 AM

DT,

mokmeen hina evangelistas lantas kena cantas -- mokmeen tak layak dapat kebebasan mutlak

evangelistas hina mokmeen dianggap kebebasan bersuara -- tiada tindakan boleh diambil

kalau ini berterusan?

....................
Reply To This Comment ...................
September 19, 2012 at 11:26 AM

Terima kasih kepada pas kerana melahirkan pemimpin yang sangat cerdik,secerdik kaldai bisu,,

....................
Reply To This Comment ...................
September 19, 2012 at 1:03 PM

Kalau ini berterusan ? hmmmm .... saya kesian kat Abby jer...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 19, 2012 at 1:55 PM

PAS adalah bersifat detergen atau bahan pencuci dlm PR. Sebelum ini PAS mencuci dosa Nuar. Bila pemimpin DAP membuat kenyataan peribadi yg menyinggung umat Islam, sekali lagi PAS bertindak sebagai sabun pencuci. Segala kekotoran yg timbul dlm PR, pasti akan dicuci oleh PAS supaya PR sentiasa nampak suci dan bersih.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 19, 2012 at 7:04 PM

sebenarnya pas akan sentiasa terpalit dgn najis2 dap dan Pkr.

walhal derang pn sebenarnya x sebersih mana.

mmg betul anon diatas. bila kene cover mula la cari ayat2 yg boleh diguna pakai. mereka x ubah mcm memperguna dan mempermainkan agama. pas akan mempergunakan islam utk justify ape member derang buat. mmg dasar assobiyah dan penipu.

melayu hampa.

....................
Reply To This Comment ...................
September 20, 2012 at 9:39 AM

Ia juga menunjukkan sifat bongkak dan riak dipihak Pas..... siapa mereka untuk perasan sebagai detergent ?

....................
Reply To This Comment ...................
September 20, 2012 at 9:41 AM

Kalau dah buat salah, tak perlula nak backing bagai.... tak iralah siapapun. Formula mudah ini pun payah nak diikuti. Tu yang kekadang rasa give up dengan politik Malaysia !

Post a Comment