........... aaaaaah Sudah, Mampus Umno Kali ni, Anak JKKKKK Masuk Pas ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

aaaaaah Sudah, Mampus Umno Kali ni, Anak JKKKKK Masuk Pas !

Friday, September 28, 201220comments

Sorang lagi pemimpin Umno masuk Pas.... aaaaah sudah...... mampus lah Umno kali ni. Heboh diperkatakan dalam beberapa blog Pas, malah siap ada dalam Youtube lagi !

Siapa .... SIAPA ?


Siapa lagi kalau bukan Zulhairi Che Mat dari Kampung Maras, Batu Rakit Terengganu !


Errrrr ........ siapa tadi ? Maaf, tak berapa dengar ....
ZULHAIRI CHE MAT ! Arwah ayah dia dulu JKKKKK Kampung Balai Maras.

Anak bekas JKKKKKK ? Aaaaaaah sudah, Mampus Umno Terengganu kali ni !



Share this article :

+ comments + 20 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 11:35 AM

bro macamana kamu jaga kawasan? orang kampong kamu ni nak jadi apa? dia ni agaknya tak peka dengan senario politik masa kini.

Saya sebenarnya tak heranlah dengan cerita macam ni. pemimpin atasan pun asyik bela kaum lain dan abaikan bangsa sendiri. saya alu alukan lebih ramai lagi buat protes agar pemimpin diatas tuh bukak mata. nazri pun dalam artikel kamu yang lepas asyik jaga undi dia dan bela kaum cina, apa nak kata lagi.

tapi, dalam pilihanraya nanti, undilah UMNO/BN. kan udi tuh rahsia. biar kasi PAS glamour sekarang ni. dah tak der parti lain yang berwibawa yang boleh menandingi UMNO/BN. apa nak kata.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 11:39 AM

ANAK JKKK ? HAHAHAHAHA .... KALAU JKKK SENDIRI YANG MASUK PAS, MAU TERCABUT SERBAN TOK GURU !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 11:52 AM

hahaha Dinturtle - Blogger Paling SARKASTIK !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 11:57 AM

anak jkkkkkk..dah macam cerita zombi kampung pisang pulak wahahahaha..memang ler standard politik pas ni cuma politik kg..politik syok sendiri..politik pkr dah sampai israel..politik dap dah sampai singapork..tapi politik pas masih berlegar dalam kg je..memang patut lah selalu kena pijak dengan pkr dan dap hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 12:52 PM

hahhha..bila seorang masuk pas..dia akan bawak 10 orang lg bersama dia.ternyata bro dt masih cuba menutup kegelisahan yg terdpt pd umno.mcm sebelum pru 12, semua penyokong ckp semua ok..last2 umno terjun longkang.begitu jgk pru kali ni.ternyata sindrom penafian n berlagak mcm tiada apa masih menebal dlm umno hari ini..yg paling lawak ialah mb selangor yg ckp..pr x perlu bertanding di selangor krn umno sudah menang di selangor..last x-mb tu dpt penyapu buruk...bro dt diharap jgn meniru blog2 yg lain yg banyak membodek n tiada usaha nak menawan pengundi baru unt umno..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 1:58 PM

bro,
sepa itu zulhairi? majistret? loyer? doctor? pemusik? kuang kuang kuang...
btw, le ni sepa sepa declare nak masuk parti pembangkang ataupun parti kerajaan, kena panggil reporter & ambik gambar. biar satu malaya tau...
stupid idiot.. klu declare nak pegi haji boleh tahan gak.. bolehlah saudara se islam tolong doakan...

zack
air putih kuantan

....................
Reply To This Comment ...................
September 28, 2012 at 2:09 PM

Tunjukkan kat mana diatas yang saya ada menunjukkan sindrom penafian? Saya siap tolong bagi promosi lagi pada anak arwah bekas JKKKKKK sebab masuk Pas.

Saudara juga jangan cepat meniru cara Pas yang cepat menuduh tanpa bukti :-)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 3:15 PM

ANAK BEKAS JKKKK? KAH KAH KAH

APSAL TAK KELUARKAN JE BERITA KAMBING2 JANAPARI PUN SEDANG MEMOHON NAK MASUK PAS..KAH KAH KAH

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 3:46 PM

kalau dah terpengaroh dengan ajaran dan cara berpolitik PAS, eloklah masuk PAS daripada menjadi duri dalam daging pulak kepada UMNO. boleh jadi beliau itu ingat JKKKKKK tuh harta pesaka dan boleh jadi berasa kecewa kerana tak dapat jaatan tuh. kalau berasa kecewa kerana jawatan mungkin PAS boleh berikan jaatan yang lebih baik dan mungkin juga akan menjadi calun PRU akan datang. tak kiralah berapa banyak ahli yang boleh dibawa keluar asalkan ketiadaan mereka itu dapan memberikan kebaikan kepada UMNO.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 3:46 PM

kenalah tunggu sampai kambing kambing tuh pandai berkata kata.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 3:51 PM

betullah tu beb, bukanya susah nak dapat publisiti. sekelip mata jer nama dah meniti dibibir bibir mulut. tak kiralah samada cheap publisiti atau apa pun, asalkan satu Malaya orang tau. kalau tak tahan nak pergi haji kan ker susah kelak kerana kalau PRU diadakan dimusim haji kalah teruklah PAS. bukan ker SEMUA jemaah itu orang orang PAS?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 3:55 PM

camana nak cakap lagi, syurga pas cuma ada kat kampung jer. politik cara kampung pun tak per asalkan ramai ahlinya masuk syurga

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 3:56 PM

mungkin kita sekolah lain lain bang. nak tanya sikit, kat mana yang dikatakan SARKASTIK tuh?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 3:58 PM

tercabut serban tak mungkin tapi terlondeh seluar harus. nama akan dimasukkan kedalam senarai ahli syurga. saudara bagaimana pulak, tak teringin?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 4:00 PM

reserve my comments

....................
Reply To This Comment ...................
September 28, 2012 at 4:12 PM

Hah anon 11:52 , jawab jangan tak jawab ! hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 28, 2012 at 7:40 PM

gila ah, anak bekas jkkkkkkkkkkkkkkkkk masuk PAs. Dasyat gila. perghh. Siap la din. pru lepas ni konfem bn tak menang kerusi langsung. bukan setakat tganu, semua kerusi kat malaysia ni pas bakal menang. termasuk sekali dengan kerusi2 yg dia tak letak calon. tgah cuak ni. gerun sungguh dia punya effect...


-gapodio-

....................
Reply To This Comment ...................
September 28, 2012 at 8:02 PM

INI BARU BETUL SARKASTIK !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 29, 2012 at 8:52 AM

hehehe...kambing jamnapari yang Husam bawa balik Kelantan semuanya ahli PAS...sekarang kambing2 ni dok tunggu nak tunggu giliran nak gi bintang Marikh...depa tunggu siapnya projek stesen angkasa lepas yang juga projek Husam...projek stesen ni akan dibina lepas siapnya projek Bullet Train KB-KL...sama2 lah kita nikmati pembangunan yang dibawa oleh EXCO kanan Kerajaan Negeri Kelantan ni...InsyaAllah...betuoh kawe jadi rakyat Kelate...US tak wat lg Kelate dah pelen doh...Hidup Husam...

celako celako celako

....................
Reply To This Comment ...................
October 1, 2012 at 3:16 PM

Hhahah syabas bro din,

Penyokong anda pon dah SARKASTIK hahahh..

Post a Comment