........... Tarikh Ramalan Baru Pas - Kali Ni Saya AKUR ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tarikh Ramalan Baru Pas - Kali Ni Saya AKUR !

Tuesday, August 14, 20125comments

Setelah beribu kali pemimpin2 Pas buat ramalan tanpa satu pun yang melekat.... kali ni saya terpaksa akur kemungkinan besar ia menjadi kenyataan. 

Habis dikumpulnya semua bijak pandai yang ada dalam Pas, selepas penat memerah otak maka akhirnya dirumuskan mereka satu tarikh baru -

Kali NI gerenti betul !
- HARI RAYA AKAN JATUH PADA 1 SHAWAL. DAN KEMUNGKINAN BESAR KITA AKAN BERAYA PADA HARI AHAD ! Kalau tak hari Ahad, mesti hari Isnin. Tak lari dah.

Kali ni Najib pun terpaksa ikut.

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 14, 2012 at 2:01 AM

Bro,aku off topic skit,aku tak tahu macamana Blogger BN tak alerts soal Akta Seksyen 114A (Akta Keterangan 1950) ni, please bro..Aku mohon isukan benda ni.

Benda ni boleh mengugat pengguna internet..korang blogger BN pun tak selamat kalau Akta ni diluluskan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 14, 2012 at 5:20 AM

kali ini mahfuz mesti lulus pmr. aku yakin sebab dia dapat soalan bocor seperti seperti soalan: bilakah tarikh hari raya puasa tahun ini?
semoga dia dapat straight A

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 14, 2012 at 5:23 AM

akta ni unt blog PR je..blog UMNO mesti lepas punya.jgn risau..

....................
Reply To This Comment ...................
August 14, 2012 at 5:40 AM

boleh klik kalau sesiapa nak baca -

http://www.eddyra.net/sketsa/seksyen-114a-akta-keterangan/

ntahla, rasa dah malas nak komen mana2 akta baru yang nak diperkenalkan... cakap banyak pun, kerajaan tetap teruskan juga...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 14, 2012 at 9:51 AM

hahaha...hantu raya tul kau ni din...aku ingatkn psl pilihan raya, rupanya bab hari raya... takyah la kau letak pic timb pres bangang kat situ... nyampah aku tengok...


PASti hancur

Post a Comment