........... JIHAD PAS Tidak Ada Kuasa Mampu Halang Kecuali ....... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

JIHAD PAS Tidak Ada Kuasa Mampu Halang Kecuali .......

Monday, August 27, 201227comments


JIHAD PAS ! TAKBIIIIIIR ! !
Siapa Halang Akan DiTentang ! TAKBIIIIIIR ! !



Wa Berani Mati ! TAKBIIIIIIIR ! !



Cium Jalan ? No Hal ! TAKBIIIIIR ! ! !



Demi Perjuangan Islam Pas ! TAKBIIIIIR ! ! !
Matiku Mati SYAHID ! TAKBIIIIR ! ! !
The ULTIMATE TEST ! TAKBIIIIIRRR ! ! !


MEMBUJUR LALU,  MELINTANG PATAH ......  TAKBIIIIIIIIRRRRR ! ! ! TIDAK ADA KUASA DIMUKA BUMI INI YANG MAMPU HALANG PERJUANGAN PAS ............ KECUALI ..


SURAT AMARAN TUN MAHATHIR 18 TAHUN LALU !


Share this article :

+ comments + 27 comments

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 9:07 AM

Alasan je tu Bro. Padahal masa mesyuarat pimpinan Pakatan Rakyat dah sebulat suara setuju hudud dan negara Islam tidak dilaksana walau Pakatan menang PRU13. Tak ada pula Hj Hadi nak berjihad kepala Karpal. Kim Kit Siang dan Anwar masa tu. Dia senyap je. Sengih macam kerang busuk.

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 9:17 AM

Saudara faham maksud artikel ni , kan ....

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 9:56 AM

hahahahhahahaharunnnn.... u make my day la pok chik dinPenyu....

mata layu terus jadi segar terbahak2 dgn sindiran pok chik nie....

salute salute salute tabik Hitler untuk pok chik...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 10:02 AM

Istilah jihat bagi pas hanya apabila melawan umno tapi tak kepada dap walau terang menentang islam...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 10:16 AM

adeeeeeh .... tajamnya sindiran ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 10:17 AM

salam bro,

macam pengantin lelaki muda yang baru berkahwin di malam pertama. baru nak dapat lihat isteri calon pilihan mak ayah. bila buka lampu tengok isteri berumur 100 tahun. macam tu la pas bila dapat surat TDM, terus kecut tertelan air liur dan tak dapat nak bertakbir lagi cuma bertahlil ajer.

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 10:26 AM

welll .... saya melihatnya sebagai -

bini dia memang TERBAIIIK ! Cantik ayu dan manja,seksi giler .... meleleh2 air liur... semuanya didepan mata ....tapi baru nak buka gelanggang , dah TEWAS !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 10:47 AM

tapi bila mursydil am dap bantah tukar dari takbir kepada take beer. bila imam mehdi pkr bankang tukar takbir kepada tak mboh ....
pas = parti ajaran syaitan ....

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 11:14 AM

Kalau ikutkan dengan naik syeikh puak-puak ni masa seruan jihad DAP sanggup mati berguling untuk halang kenderaan Sultan Perak dan dengan beraninya merempuh polis dengan seruan jihad Ambiga dalam Bershit 3.0....aku rasalah.... rasa-rasanya lah.... mesti dah makan penampor dah Karpal, Lim Kit Siang, Anwar Ibrahim tu bila berkeras tak mahu laksana hudud dan negara Islam masa mesyuarat pimpinan Pakatan Rakyat. Memang berterabur dah gigi Karpal & co. Tapi apa sudah jadi? Hj Hadi buat muka 10 sen je dalam mesyuarat. Macam ayam berak kapur. Tak mahu pun berkeras nak selitkan sikit pun agenda Pas dalam Pakatan Rakyat. Macam singa jadi tikus Hj Hadi hari tu! Pengikut pula dari naga jadi cacing. Pakat lari dalam tanah je lah bila berdepan dengan DAP ni. Syabas beteeeee syabassss! Dah macam bangsat dah puak-puak ni jadinya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 11:30 AM

Tun M tolak sbb hudud PAS tak sama hudud Islam. Dulu PAS berjihad, skg berjilat buntut DAP. Hence, ahlul PAS jadi bahlul PAS.

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 11:39 AM

nice one Inspektor Shahab ! hehehe...

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 11:42 AM

Tersengih aku membaca posting din ni, minda yang buntu dek mcm2 pressure dah released... kalako kate ko ha ha ha.
Memang betul kate ko din, dah hilang kemana semangat jihad berapi rapi puak pas sejak bermula dgn jihad sehingga peristiwa kematian Ibrahim Libya? kita bukan nak mereka berlawan senjata, tapi semangat tu mana? Mungkin segala semangat selama ini bukan lah semangat jihad yang tulin, bukan semangat yang berasal dari roh islam. Semangat tersebut telah dicemari dgn keegoan dan sifat khawarij para pemimpin PAS.
Apapun rentetan dari itu, kita kini kenal pas sebagai parti 'islam' yang bacul terutama kpd DAP walaupun tunjuk bengis dan garang kpd UMNO... itu bukan tuntutan agama. Agama mahu kamu tegas dgn kafir, tapi lembut kpd sesama islam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 11:50 AM

memang puak2 PAS ni bangsat bro....sebangsatbangsat umat pada hari ini... nothing more nothing less....tak gitu?



PASti hancur

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 11:50 AM

Yes ! Dimana SEMANGAT PERJUANGAN BERAPI2 YANG DIDAKWA DIWARISI DARI ZAMAN PARA SAHABAT DULU ?

Katanya semua sudah tersedia, tunggu lampu hijau saja itupun sekadar formality. Tapi bila Tun bagi lampu merah, SEMUA USAHA DIHENTIKAN ! ? ?

Soalan saya - KENAPA TIDAK DITERUSKAN SAJA ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 11:51 AM

tak KAPIR ker PAS sekarang?


PASti hancur

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 11:54 AM

Saya bercakap DARI SUDUT PANDANGAN PAS. Bukankah mereka diJALAN YANG BENAR ? Kenapa harus tunduk kepada satu surat amaran dan ditahan segala usaha yang telah dirancang berpuluh tahun ?

Dan sejak dari itu ....selama 18 TAHUN ( ! ) , surat itu dijadikan alasan utama kenapa segala perjuangan terbantut. ? ? ?

Tidakkah itu BUKTI betapa PALSUnya perjuangan Pas ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 12:20 PM

TABIK BRO ! Baru jelas maksud sebenar artikel bergambar ini. dimana suara pencacai Pas ? TAKDER SIAPA KE NAK KOMEN PERTAHANKAN PERJUANGAN PAS YANG BEGITU MUDAH DIHAMPASKAN OLEH DINTURTLE ? HAHAHAHAHA ...

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 12:22 PM

Perjuangan PAS tidak ikhlas kerana Allah, tetapi mereka berjuang kerana nak kalahkan UMNO demi kuasa, bukannya kerana Allah S.W.T. Jika perjuangan bukan kerana Allah, Jangan harap nak dapatkan balasan Syurga, pahala pun belum tentu dapat.

....................
Reply To This Comment ...................
Ozone_Crash
August 27, 2012 at 12:47 PM

Gambar menceritakan seribu peristiwa....Macam kena penampor bila diteliti satu-satu gambar yg dipostingkan.Tahniah Bro...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 1:14 PM

sebab tu harukah banyak iklan ubat kuat

hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Meow Bergaya
August 27, 2012 at 1:37 PM

Anonymous, August 27, 2012 11:51 AM
tak KAPIR ker PAS sekarang?
--------

Kalau mengikut TAKRIF terkini Hadi 'Besi Karat' "tidak ada KAFIR selagi tidak ada Islam". Lebih kurang mcm tu lah bunyi ayat dan maksudnya ...

Jadi kenyataan Hadi Besi Karat meng'supersede' 'fatwa2' terdahulunya termasuk dari Mudalilul Am PAS org tua nyanyuk gila kuasa dunia Nik Aziz sendiri.

Ahli2 UMNO, PAS, MCA, DAP, MIC dll atau sesiapa saja tidak boleh ditakrif sbg kafir. Hanya dia tak cakap berdosa atau tidak kalau ada yg tuduh umpamanya PAS tuduh UMNO kafir, apa pula hukumnya?

Atau mungkin Nik Aziz maksudkan DAP itu juga sejenis syaitan yg bertopengkan manusia, disamping syaitan sebenar?

Kerana itu kalau kita amati tindakan dan perlakuan pemimpin dan penyokong PAS sekarang sejak berkawan dgn DAP, banyak yg dah mcm dirasuk syaitan. Mcm dlm gambar kat atas tu!

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 1:43 PM

Biarlah kafir mengkafir itu menjadi permainan Pas.... saya tidaklah akan ketahap itu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 2:01 PM

Ikhlas dari hati saya ini, bila melihat gambar dan artikel En Din, bukan ada rasa gelihati/kelakar tapi KASIHAN melihat pengikut PAS yg pd hemat saya diperbodoh, diperlembu dan diperkudakan oleh pimpinan mereka.

'just a bump on the road, n u give up??" jika 20 tahun dulu hny satu surat membantutkan 'jihad' mereka, cuba lihat apa yg diusahakan sekarang?? HABUK PUN TARAK!! tiada lgsg perbahasan undang-undang hudud, enakmen apekendenda, roundtable discussion apatah lg penerangan undang-undang hudud kpd bukan Islam. hudud itu sendir jadi momokan org kafir. Hudud hanya modal undi.

mana usaha dakwah, langkah penubuhan negara Islam (oooppsss...suda tukar negara charity la) apatah lagi langkah peneguhan akidah?? setakat ceramah dan ceramah..ulamak jenis apa yg menyembur air liur bercakap dlm ceramah, tp menipu terang-terangan?? bila ditanya "saya tak ingat', 'ambo tok tahu'. itukah pemimpin yg ingin dijulang ke tampuk pemerintahan??

sedarlah pengikut/penyokong PR bhw pemimpin pilihan kamu hanya merosak agama, bangsa dan tanahair sahaja. musnah agama dan negara kita jika pemimpin kamu memegang amanah utk memerintah negara. pilihlah yg kurang memudaratkn drpd yg memberi kemusnahan total.

p.s-en Din, lama ye tak dgr komen saudara ABUzar

anon10

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 2:06 PM

Baru dapat surat amaran, PAS sudah hilang "kelakiannya". Surat amaran je, bukan surat saman pun. Jelas dan nyata jihad PAS bukanlah jihad ke arah Islam sebaliknya jihad politik sahaja. Kesian pada penganut2 PAS yang percaya bulat2 mati mereka adalah mati syahid sedangkan para pemimpin PAS yang lain berjihad kerena politik.

BTW, apahal pulak Fadhli Shaari cabar UMNO suruh tarik balik surat tu. Apa kena mengena UMNO dengan surat tu. Surat tu ditulis oleh Tun M atas kapasiti beliau sebagai seorang PM.

Makin lama makin bengong cara orang PAS ni berfikir.

akuantiPAKATAN.

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 2:39 PM

Abuzar ? hmmmm bijak orang tu sebenarnya. Menggunakan ruangan komen blog ini sebagai penyebaran fahamannya. Sebab waktu itu komen tidak di tapis, apa dia tulis akan terus keluar. Bukan niat dia hendak berdebat atau melawan hujah, apa yang penting orang baca apa yang dia tulis. Selalu komennya keluar lamaaaaaa sebelum saya online semula untuk menjawap.

Abuzar hilang bila komen saya moderate kan. Walaupun saya amat jarang sekali padamkan komen tapi dengan cara ini, setiap komen yang perlu dijawap akan saya jawap SAMA WAKTU komen disiarkan.

in other words, i take full control and responsibility. Majoriti blog lain pun mereka tapis komen malah lebih teruk bila tidak siarkan satu pun komen yang menyanggah artikel mereka.

saya hanya padam kalau banyak mencarut dan lari topik - Abuzar SERING lari topik dulu - jadi dia dah tak boleh cari makan disini :))

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 2:49 PM

Bro Din..kawe tanyo tu pun atah dasar dan patua hok tuan presiden PAS bui setiap kali nak pilihe rayo... bahkan se ingat kawe dari tahun2 60he lg patua lebih kure gini la puok2 bewok ni dok bawak dari satu ceramoh ko satu ceramoh...

PSti hancur

Post a Comment