........... Hanya Nik Aziz Saja BERHAK Untuk Berkawan Dengan Syaitan ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hanya Nik Aziz Saja BERHAK Untuk Berkawan Dengan Syaitan !

Monday, August 27, 20129comments

Hahahahahaha ...... Nik Aziz pun nak tunjuk KEBODOHAN beliau dalam menterjemah PERUMPAMAAN Omputeh ! Saya malas dah ulangsebut hujah2 berkaitan isu ini, sesiapa yang belum baca, boleh klik SINI dan SINI

“Syaitan ni, punyalah pandai belitnya dia, sampaikan Nabi Adam yang dah duduk dalam syurgapun terpaksa dihalau keluar kerana kejayaan godaan syaitan,” ujarnya. Harakah

Daripada ramai2 pemimpin Melayu dalam PR, Nik Aziz adalah orang terakhir yang saya jangka mahu turut serta dalam isu ini.

“Kenyataan sedemikian memang bahaya,” - pendek je ulasan Nik Aziz tentang Perumpamaan yang disebut oleh Tun Mahathir itu.



Hahahahahahaha ...... Bahaya kepada orang lain tapi bukan kepada dirinya. 

Apakata Nik Aziz tulis surat secara resmi kepada Kementerian Pendidikan supaya Perumpamaan itu DIHARAMKAN dari disebut atau dipelajari dalam mana2 matapelajaran English dalam peringkat mana sekalipun sebab PERUMPAMAAN itu BIASA disebut SATU DUNIA.

Bila melihat kembali video diatas, saya percaya Nik Aziz sebenarnya rasa tercabar kerana Tun Mahathir cuba merampas HAK UNTUK BERKAWAN KAMCING dengan Syaitan !

Hanya Nik Aziz saja yang punya iman paling kuat untuk berkawan dengan syaitan ! Nik Aziz sendiri sebut, Nabi Adam pun boleh tewas dek hasutan Syaitan TAPI NIK AZIZ TIDAK PUNYA MASALAH UNTUK MENERIMA BANTUAN DARI SYAITAN ! Iman Nik Aziz LEBIH KUAT ....

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
aloya
August 27, 2012 at 10:39 PM

kahkahkah kau memang terbaikla Din, nasib tak tersembur nescafe dari mulut aku ni...kah kah kah

Siapa bapak syaitan?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 10:54 PM

Haha.. statement terakhir tuh teramat kkeeelllaaassss... bukan kah tua kutuk tuh adalah nabi ahlul pas??

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 11:25 PM

saya rasa ahli fikir pun tak dapat nak rumuskan jenis apa Nik Aziz ni. cakap dia kekadang tak masuk akal tapi dia buat macamlah dia ni pandai. dia anggap suma orng terimapakai cakap dia. dia ni lagi banyak dia bercakap lagi menampakkan kebodohanya. macamanalah pencacai pencacai dia boleh terima orang macam ni jadi pemimpin?

sekali pikir lak, baik jugak ada orang macam ni, dapat gak menguji kesabaran kita dan menilai tahap pengertian kita tentang maknusia. kalau suma orang macam kita, susah jugak nantinya.

siapa boleh layan, layanlah dan pada yang tak sabar tu duk diam diam dan lihat jer perangainya. kata akal dia pun dah tak lama lagi; boleh jadi dia ni nak kita buat dosa banyak banyak supaya kita sama sama dapat bersama dia kelak.

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2012 at 11:45 PM

Tergelak besar aku baca entry kali ni! Mung memang best!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2012 at 11:47 PM

maaf saudara, dalam kita sama sama berhibur dengan minggu bahasa Nik Aziz, saya nak kongsikan bersama pelawat akan pautan dibawah. terima ksih.

http://kulaanniring.blogspot.com/2012/08/oh-my-english-surat-tijah-minta-putus.html

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2012 at 1:23 AM

DT,

Kemungkinannya ialah Nik Aziz tak pernah atau tak berapa melayari internet. Laman web peribadi beliau ada balaci uruskan.

Sebab itu nik Aziz macam tak sedar semua kenyataan-kenyataan yang lepas-lepas tersimpan rapi dalam berbagai bentuk arkib maya termasuklah youtube.

Nik Aziz pastinya tidak tahu, seantero laman maya lokal ketawa berguling-guling. Dia tetap selamba.

Yang peliknya, tidakkah Haprakah berasa malu apabila Nik Aziz jadi bahan lelucon di laman maya?

Mungkinkah mukmin di pihak sana telah hilang perasaan malu?

....................
Reply To This Comment ...................
August 28, 2012 at 2:09 AM

Ya, saya setuju ada org lain yang uruskan fb beliau. Soal harakah pula, saya percaya misi utamanya adalah mengekalkam ketaksuban ahli Pas. Peduli apa org lain nak gelak janji pengikut2 Pas kekal taksub. Contoh, kita dah berbuih mulut cabar Pas buktikan apa2 yg mereka janjikan supaya rakyat boleh nilaikan kemampuan mereka mentadbir negara tapi masih ramai yang pegang kepada - cuba try test sepenggal tengok!

Tak tension ke?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2012 at 8:50 AM

maknanya nik aziz lebih kuat iman dia dari nabi adam. mak aiiiii. dasat tu. lgpn aku tak heran. pengikut dia nama apa tu...ustad budok dah anggap nik aziz ni nabi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2012 at 11:30 AM

nik aziz adalah nabi bagi umat pas din ... so imannya lebih kuat dari nabi adam, sebab itu dia dia boleh menerima iblis sebagai sahabatnya demi memusnahkan umno dan dia dengan selamba rock menasihatkan orang lain agar jangan berkawan dengan syaitan kerana dia takut apabila syaitan itu telah berkawan dengan orang lain, iblis akan enggan bersahabat dengannya. nabi pas tempat umat pas memohon keampunan ....

Post a Comment