........... Dalam Berdebar Menunggu Janji Bersih Malam Ni, Ada Juga Berita Gembira | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Dalam Berdebar Menunggu Janji Bersih Malam Ni, Ada Juga Berita Gembira

Thursday, August 30, 201221comments


Dalam menunggu berita apakah akan berlaku pertembungan antara pejuang-pejuang Islam yang mahu menuntut kerajaan melaksanakan Hukum Hudud pemakai baju kuning dengan pihak berkuasa malam ni, sekurang2nya ada juga satu berita yang mampu berikan satu senyuman....

Lagi CUN Dari Abby tuh !

Mahkamah tolak empat permohonan suami pertikai jantina Sri Wani  YES ! Suka saya baca ..... hehehehe serius ni, bayangkan kalau permohonan laki tu dibenarkan dan Sri Wani terpaksa menjalani pemeriksaan bagi menentukan apakah dia seorang lelaki atau seorang wanita tulin ..... berita itu pasti MEMALUKAN rakyat dan negara jika tersebar !

Apa punya bangang laki dia ni .... saya pasti ada benda lain disebalik apa yang tersebar, tapi biarlah ... itu masalah peribadi diorang.

“Segala hinaan selama ini saya telan, walapun sangat pahit untuk saya lalui. Alhamdulillah hari ini saya bebas kerana ALLAH masih sayangkan saya.

Selama ini saya terpaksa menutup mulut dapada memberi sebarang kenyataan kepada pihak media, kerana saya dalam injunksi mahkamah, hari ini saya bebas. Hanya Allah balas jasa baik semua,”


Saya nak ucapkan Tahniah kepada Sri Wani pun rasa macam tak kena jer sebab keputusan hakim mungkin melegakan beliau tapi endingnya pasti tetap juga menyedihkan .... Apapun saya harap Sri Wani tabah mengharungi dugaan hidup. Kalau takde jodoh ngan laki tu, mungkin ada orang lain yang lebih baik. Sebelum tu, pergi perbetulkan no mykad anda .... kot2 ada juga yang sepesen dengan mamat tu.

Share this article :

+ comments + 21 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 6:45 PM

hahaha..tahun ni hari merdeka yg paling suwei buat BN..hanya 5% je bendera dikibarkan.RAkyat buat x tau je...petronas pun xde jual.glc pun dh x bg free..kalu lalu kat Putrajaya..sebijik kereta pun xde kibarkan jalur gemilang...haahaha...mmg suwei najib tahun ni..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 6:51 PM

mana tokey ikan bakar sekinchan yg ckp 90000 ahli akan turun nak belasah peserta janji bersih...?sembang je lebih....mcm peerkasa jgk..last2 main guli kat titiwangsa..hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2012 at 6:53 PM

ya, saya akui tahun ni paling 'tak terasa' sambutan Merdeka. Inilah bahananya jika semua perkara hendak dipolitikkan ! Orang jadi FED UP .

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2012 at 6:54 PM

Saudara HENDAK tengok orang bergaduh dan keadaan kacau bilau ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 6:59 PM

' Pejuang2 Islam yang mahu menuntut Hudud ' ? hahahaha I LIKE !! sempat lagi bro menyindir tuh...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 7:02 PM

Sedih aku baca komen cam kat atas. Dah begitu teruk kene brainwash dengan PR sampaikan taknak sambut Hari Kemerdekaan yang sama sekali tidak sepatutnye dilibatkan dalam arena politik semasa.

Nanti la bile PR dah jadi kerajaan, tukar Jalur Gemilang. DAP kate Jalur Gemilang cam bendera Amerika. Ko nak tahu camne PR akan tukar Jalur Gemilang? Ade bintang sebijik warna kuning kat tepi atas belah kiri. Astu background kaler merah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 7:03 PM

hahahahaha .... buat saspen jer

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2012 at 7:09 PM

Jgn layan dgn org yang tak ada semangat kebangsaan. Mungkin dia nie bukan orang Malaysia cuma berpura2 untuk merendahkan moral kita semua. Rasanya macam rakyat singapura atau indon jer cara dia cakap. Nasib baik sekarang dunia tanpa sempandan boleh dia berkokok kalau dia hidup zaman ubi kayu rasanya dah lama azab dalam kubur.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 7:13 PM

Semoga malam ini kita menyambut Hari Kemerdekaan kita yang Ke-55 dalam keadaan aman dan damai.. kepada yang datang atas nama janji bersih yang kotor, sila perbetulkan niat anda dan hargailah keamanan yang kita kecapi selama ini.

Eddie

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2012 at 7:18 PM

Dia ni bukan orang Malaysia aku pasti. Mesti dia nie tumpang dekat Malaysia sampaikan hal bendera Malaysia tak berkibar pun bising. Kalau rakyat Malaysia dia rasa tanggungjawab bukan pasal najib atau sesiapa tapi pasal tempat kau sepatut kenang di sini kau punya tempat untuk kenyangankan perut dan duduk aman. Budak2 nakal macam nie jgn bagi tumpang duduk di tanahair kita suruh dia tumpang dekat palestin kalau nak selesa lagi dkt Thailand.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 7:19 PM

elok laa tu , sebab atas nasihat Polis , takkan nak jadi lembu Ambiga yang anti Islam dan anti melayu tu , yang orang PAS ni terus je menyondol dan memuja lahanat tu , lagi buat maluuuu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 7:21 PM

hahaha lawak betul , bila difikirkan memang betul gakk , kenapa orang PAs ni tak pernah buat demontrasi kat Selangor , Kelantan , Kedah dan Penang untuk menyatakan sokongan buat hudud , bila difikirkan memang pelik , tapi kalau tgk otak org PAS ni memang tak pelik .

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2012 at 7:33 PM

Bodo memang tahun nine kurang nampak sambutannya sebab rakyat masih dock sebok raya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 7:35 PM

Setuju! Harap2 PDRM tegas, jangan biar nasi jadi bubur!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 9:12 PM

entah kenapa pulak baju kuning kemaruk nak celebrate.

dulu masa muda-muda pi mana?

bila dah sempoot baru nak tawaf dataran merdeka...larat ke???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 9:19 PM

Pakatan hangat-hangat tahi ayam.

Sebelum dapat kuasa, punyalah idealistik

Bila dapat kuasa, idealisme humban ke laut.

Namun tahniah buat Mansor kerana meskipun ada kuasa kecil tetapi masih kritis terhadap "Tokong" yang berjalan di koridor kuasa di Pulau Mutiara.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 9:22 PM

tak payah 9,000..90 penari bontot dah cukup untuk buat mama babiga tu bertobat dan bersara, he he

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 9:26 PM

DT serius aku nak tanya kes Sri Wangi tu apa sebenarnya? Ko orang sana mesti lebih tahu, kan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2012 at 9:33 PM

Kamu tu yg suwey...x pernah bersyukur

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2012 at 10:22 PM

Cuba baca artikel saya ini - http://dinturtle.blogspot.com/2012/04/isteriku-jantan-lepas-setahun-melayari.html

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 31, 2012 at 12:32 AM

betul tu..bdk2 nkal tmbh2 lg si sepet yg tk sedar dek untung dtg merempat kt tanah Org ni ptt g antar kt ngra2 yg huru hara jek,sbbnya sama jaa d0rang p0n mmg sukaa bt kacau.. slamat menyambut kemerdekaan negara ke 55!

Post a Comment