........... Barisan Berani Mati Penentang Hudud DiRAIkan Media Pas Kerana Kibarkan Bendera Pas | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Barisan Berani Mati Penentang Hudud DiRAIkan Media Pas Kerana Kibarkan Bendera Pas

Monday, August 6, 201211comments

Beberapa blog Pas dan harakah menyiarkan gambar2 program dibawah dimana mereka dengan bangga sekali mendakwa orang cina Dap menyokong perjuangan Pas kerana sanggup mengibarkan bendera Pas.


WAKTU SAMA, kepimpinan tertinggi Dap merangkap kepimpinan tertinggi Pakatan Rakyat juga, menyatakan dengan jelas sejelas-jelasnya bahawa DAP MENENTANG HUDUD DAN CARA ISLAM DALAM PENTADBIRAN. Mereka juga menyelar Pas yang tidak habis2 bercakap tentang Hudud dan pemerintahan Islam sedangkan semua pemimpin PR TERMASUK DARI PAS sendiri sudah BERSETUJU bahawa Pakatan Rakyat TIDAK menerima nya.


Dan sekarang kita boleh lihat pula Barisan Berani Mati Penentang Hudud Dan Pemerintahan Islam diRAIkan dan dipuji2 melambung oleh media Pas hanya kerana mereka melambai2kan bendera Pas !

PS - Saya mengalu-alukan komen dari penyokong Pas kerana kalau boleh saya mahu mendengar komen anda dalam isu Dap - Hudud ini.

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 6, 2012 at 9:28 PM

DEmi menghancurkan saudara seislam kami sanggup menyembah siapa saja asalkan cita2 Tok Haru kami berjaya menghancurkan UMNO.
Tok Haru boleh menjamin kami masuk syurga bersama cina-cina kapir harbi.
Tangan mereka lebih mulia.
Bila mereka membaca Quran,bacaan mereka lebih baik dari orang UMNO.
Haram menumpahkan darah mereka ,Halal menumpahkan darah orang Umno.
Hati dan perasaan cina laknat lebih berharga dari orang UMNO sebab kami (PAS) lebih Dajjal dari Al-masih Dajjal.
Kami ada Tok Haru,Umno ada siapa?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 6, 2012 at 9:39 PM

PAS memang bongok !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 6, 2012 at 9:41 PM

DT,

yahudi yang hidup di kota mekah satu masa dulu mungkin kibarkan bendera teokrasi tetapi itu bukan bermakna yahudi terima teokrasi seadanya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 6, 2012 at 9:47 PM

barisan apa?

berapa orang sanggup masuk barisan berkenaan?

apa imbuhannya?

apa matlamatnya?

hukum pihak yang tentang itu dan ini?

awat tak boleh disaree lagi ke?

mana pi prinsip agree to disagree, pembangkang oii!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 6, 2012 at 10:21 PM

apa nak herann bro...

pas tu lembu...
lembu tu pas...

....................
Reply To This Comment ...................
August 6, 2012 at 11:21 PM

dalam bahasa mudah - hukum mana diorang pakai yang bekerjasama dengan Dap itu lebih baik dari Umno ? Melainkan dok kenen kuasa yang ada pada Umno.

....................
Reply To This Comment ...................
August 6, 2012 at 11:22 PM

Nak lepas geram pada Pas pun agak2 lah bahasa ya :) ada komen yang tak sanggup saya lepaskan.

....................
Reply To This Comment ...................
August 7, 2012 at 12:02 AM

Nampaknya Din, tak akan adalah komen2 dari cai2 pas akan keluar dekat sini. Sebabnya ialah jelas bahawa mereka tidak mampu lagi untuk bersuara secara rasional tambahan pula mengikut lunas ilmu islam tentang isu yang besar ini. Kenyataannya ialah posting saudara kali ini sendiri telah pun mematikan langkah puak2 tu.

....................
Reply To This Comment ...................
August 7, 2012 at 12:14 AM

Saya melihat cara mereka sebarkan gambar2 diatas sebagai percubaan mengalihkan isu Hudud dan memberikan gambaran positif Dap kepada orang Pas. Tu yang saya heran ...... BERSUNGGUH betul diorang mempertahankan Dap walaupun setelah dikencing oleh pemimpin2nya.

Kekadang tu saya rasa macam faham peel orang Pas tapi lebih banyak kepada TAK FAHAM !

Pemimpin Dap KONSISTEN dengan pendirian mereka dan kita lihat orang Pas pulak yang kelam kabut mempertahankan Dap. Memang tak faham sungguh !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2012 at 5:41 AM

Sebagai penyokong PAS sy setuju untuk tidak setuju DAP kibar bendera PAS, Sy setuju utk tidak setuju laksana hudud, sy setuju utk tidak setuju bahawa lebih baik berkawan dgn DAP yg kafir drp kawan dgn UMNO yg zalim........wahai sahabaat dlm PAS sama2 kita taubat utk setuju utk tidak setuju......

....................
Reply To This Comment ...................
August 7, 2012 at 8:47 AM

saya tak pasti istilah omputeh terhadap stail mereka, tapi istilah melayu ialah 'tikam turut'. caranya ialah jika lawan membuka sesuatu pekong kita, maka kita jangan melawan sangat, tapi senyapkan dan bercakap kearah yang sama. ini akan menyebabkan lawan akan mati idea disamping menunjukan perkara tu tak begitu serius. satu kaedah tikam turut ialah umpama... jika orang mentertawakan kita sebab kita terkencing dlm seluar, maka kita kena turut ketawa, kalau boleh lebih kuat sampai berguling2 supaya dgn ini motif dan punca yang menyebabkan deraian ketawa itu dilupakan, yang akan timbul ialah orang ketawa sebab kita berguling.
Percayalah... Perkara Hudud ini adalah masaalah yang paling besar kpd pas, mereka sebenarnya umpama telah terperangkap di dalam onak duri, nak ke depan untuk teruskan dlm pakatan pun nampak suram, nak kebelakang berundur keluar pakatan pun rasa rugi (dunia). walau akhirat rugi tidak mengapa sekurang-2nya mereka tak malu didunia. Pemimpin PAS lebih rela menerjah dan melanggar norma islam termasuk hukum dan adab demi menjatuhkan islam (UMNO), demi ego dan demi secubit kuasa... wallahualam.

Post a Comment