........... Anak Babi Kesayangan 1Malaysia Buat Promosi Filem dan Kita Tolong Sebarkan ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Anak Babi Kesayangan 1Malaysia Buat Promosi Filem dan Kita Tolong Sebarkan !

Sunday, August 12, 20127comments



Apa hal nak kecoh2 dengan video lagu anak babi ni ? Saja-saja jer kita TOLONG bagi promosi Free pada filem barunya !

JELAS sekali tujuan sebenar dia ni hanyalah untuk mencetuskan kontroversi - SENGAJA - untuk promosikan diri dan filem terbarunya.

Saya nak letak lirik atau videonya pun MALAS !

Buta2 jer video dia dapat ratusan ribu hits, dan kita pun ikut sama sebarkan.  Pandai dia ..... Buat kontroversi, tumpang nama Chong Wei,  lepas tu cepat2 minta maaf. Isunya orang AKAN CEPAT LUPA tapi yang penting baginya, orang dah tengok still promosi bagi filemnya. 

Sengaja ditayangkan still banner tu pada permulaan lagunya.... FREE tak payah bayar apapun.

Saya akui, memang dia bijak memanipulasi keadaan dan sentimen orangramai. Memang Sial !

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 12, 2012 at 4:19 AM

tak baik din, bulan posa kata lagu tu..... dia bukan anak babi dah la ni din , dia dah upgrade jadi babi tonyok sundal malam...kah kah kah kah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 12, 2012 at 4:46 AM

Mungkin camtu yang anak babi tonyok belajar kat Taiwan dulu... berkarya ikut kepala bapak mak dia je. Oppss... nasib baik belum mula posa lagi... hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 12, 2012 at 9:08 AM

Aku nak tanya sikit pada pihak yang berkenaan..
kenapa bila anak babi cina lahanat ni menghina agama islam,bangsa melayu, lagu dan negara Malaysia boleh terlepas bebas umpama mempunyai kekebalan atau imuniti?
Kenapa bila bangsa melayu hanya kecil saja kesalahan sampai di heret kemahkamah dan ada yang dipenjarakan?
Aku tak fahamla dgn undang2 negara yang kononnya berdaulat ni?
Mana bangsa2 melayu yang kononnya majoriti dan mendaulatkan negara ini?
kenapa anak babi ni masih berleluasa bebas membuat apa sj?
Adakah bangsa melayu dan pemimpin yang di lantik itu telah dilaknat?
Adakah bangsa dan pemimpin melayu dayus?
Letak jawatan kalau tak berani membela agama dan bangsa melayu?
Memalukan agama dan Bangsa.
Jgn jadi mcm menteri bengong, sianak babi di jaja di Parlimen negara.
harghhhhhhhh ptuihhhhhhhhhh.....

....................
Reply To This Comment ...................
August 12, 2012 at 9:32 AM

kasar tu bang .... tapi saya lepaskan komen saudara sebab saya pun SETUJU !!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 12, 2012 at 11:44 AM

HAH..KDN BAGI MUKA LAGI LA DENGAN BABI TONYOK NI..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 12, 2012 at 1:11 PM

aku pun setuju....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 16, 2012 at 1:13 PM

Tun dah kata dulu, IM ni backfire pada melayu nanti..mmg benar ia berlaku....melayu mmg mudah lupa.

Post a Comment