Kalaulah Nurul Izzah Pun Ada Video Seks.... Apa Pandangan Anda ?

Tuesday, May 8, 201230comments


Wooooooooh ....... cadangnya nak tulis benda lain tapi artikel pendek dari Duke ini buat saya tak tentu arah ! hehehehe .... Biar betul !

Cuba baca - 


Apakah kena mengena Nurul Izzah dengan kamera video di depannya..???!!!

Kali ini aku ada sesuatu yang menggemparkan tentang Nurul Izzah untuk dikongsi bersama seluruh rakyat Malaysia. Sesuatu yang memeranjatkan..!!!

Rasanya, mungkin korang pun tak sangka pasal benda yang akan aku umumkan pada tepat jam 3 petang ni...

Sebenarnya, aku pun tak sangka jugak. Tapi...heh! Nantilah...pukul 3 petang nanti aku cerita...

Kumpul kawan-kawan korang cepat depan PC. Tu pun kalau nak tahu tentang apa yang aku nak umum pasal Nurul Izzah laaaa...heh!

Hint: Bapak borek, anak rintik. Heh!

Cuba teka. Tapi kalau tak dapat...tunggu je la pukul 3 nanti...hahahaha



NURUL IZZAH ? ? Bapak borek, anak rintik ? ? ? kamera video ? ?

Kalau Nurul Izzah pun ada video ............ hmmmmmmm .......... SAYA NAK TENGOK !


                                        ********************************

Just for the sake of discussion OK !

Sebelum ni saya ada juga dengar sok sek dari beberapa rakan yang mengatakan Nurul Izzah anak perempuan Anwar Ibrahim pun ada video sexnya ..... tak tahulah dengan siapa, dimana, bila, bagaimana ....... tapi diorang kata MEMANG ADA !

Menarik juga untuk dibincangkan SEBELUM ia keluar, itupun kalau benarlah khabar angin ni .... ( oya, kata bidalan itu juga mungkin merujuk kepada persamaan pendapat jer ! )

Saya nak tanya pandangan anda ..... agak-agak andalah, apa reaksi rakyat ? Apakah rakyat akan menghentam Umno, tidak percaya dan tuduh ia hanya melibatkan pelakon yang seiras ...seperti biasa ...?  Apakah rakyat akan hentam Nurul dan mengecop segalanya yang buruk terhadap beliau dan ayahnya ... pukul rata gitu ?

Saya sendiri tak berani nak teka.... pertama sebab ia melibatkan seorang wanita Melayu, anak Anwar pulak tu.... kedua sebab dah terlalu banyak isu moral yang melanda Pkr terutama Anwar sendiri. Orang kata kalau dah terlalu banyak, bendanya jadi tepu. Efeknya dah kurang. Takut ia senjata makan tuan pulak.... takpun senjata makan Umno, tak kiralah siapapun tuannya !


SAYA TAK KATA VIDEO ITU ADA, OK.... saya cuma buat andaian saja disini. Buat modal perbincangan.

Tapi memang saya sendiri ada dengar / baca khabar angin tentang kewujudan video seks yang membabitkan Nurul Izzah .... artikel ini cuma menanyakan, KALAU BENAR ADA DAN DISEBARKAN, APA PANDANGAN ANDA ?

Share this article :

+ comments + 30 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:09 PM

wa pon mahu tengok

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 2:10 PM

klu ada post la lh tgk sama2 hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 2:13 PM

dh kehabisan topik ke??? sudah2 menfitnah dan mengaibkan org..

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 2:15 PM

saudara faham ke maksud artikel ini ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:17 PM

mungkin ekoran keluar kenyataan raja petra smlm, bhw tian chua berzina dgn anak pemimpin pembangkang hingga mengandung/ lalu digugurkan.. entah la siapa ~jouhar

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:23 PM

GERENTI gempar satu negara bro ! macam tahun lepas masa video anwar mula keluar.

mulut kutuk, tapi hati nak tengok ! hahahahaha ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:26 PM

Nak sangat tengok bijik dia, hitam ke pink....? Hu..hu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:33 PM

nama manusia mesti buat salah,nak pastikan suruh bersumpah je....kalau tak mahu ......maklum aje lah.hukum dunia kadang kadang boleh lepas.orang ada duit.

....................
Reply To This Comment ...................
Harimau Kumbang
May 8, 2012 at 2:33 PM

Dah tentu puak zombi akan guna skrip lapuk mereka,melalak sana sini sinu ..."ini semua fitnah UMNO"...Mrka kan manusia suci...
Mak saya kata "org yg selalu tuduh org lain melakukn perbuatan buruk...sebenar nya dia lah yg buat sbb itu dia anggap org lain pun sama mcm dia"...

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 2:33 PM

Bijik mata dia ? Hitam lah... tak nampak ke ?

Adoiyai ....... orang tanya pandangan politik la, bukan tentang fizikal atau nak/tak nak tengok !

tapi rasanya ...mcm anon 11;23 kata, mulut kutuk tapi hati nak tengok !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:45 PM

Bila bila nak keluarkan... Mesti baikkkkk punya

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:45 PM

die x paham la tu..org2 pr mmg x faham pape..n x reti bahasa..haha..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:49 PM

tunggu jelah...kalau dia keluar, keluarlah tu. Bila dah keluar, SEMUA orang nak tengok termasuk ustad2 PAS. mcm gambar azmin, duk kutuk2 siar gambar lucah tapi harakah sendiri tunjuk juga ! kat luar tunjuk alim , dalam kalu- SAMA JER !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 2:55 PM

AKU NAK TENGOK !!!! DAH TENGOK NANTI BARU AKU KOMEN HAHAHAHAHA

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 3:03 PM

Kalau bro main boxing la, bro attack kat mana?

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 3:07 PM

Kalau nak menang at all cost ?

Sesekali curi attack part sensitif ! hahaha..

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 3:14 PM

daje duke ... dia cuma confirm .... kalo tak pon... bagi la bahagian yang di sunting sedikit ..... ishhhhhhhhh ......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 3:14 PM

wakakakakah..mmg sgt3...

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 3:33 PM

as much as i don't like izzah as a politician, sukar aku nak percaya yang izzah akan jadi bodoh macam tu sekali. come on bro, takkan ko pun percaya kot?

kita boleh panggil dia macam2 tapi imej bersih (at least from sex scandal) izzah sukar digugat.

tak tau la nak kata apa. ni dah pukul 3 ni, mana bendanya?

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 3:50 PM

Sebab tu soalan saya, KALAU ADA... Apa pandangan anda? Ia tak bergantung pada pukul 3 atau pada siapa. Tidak salah kalaukita bincangkan. Mana tahu kalau ramai yang tidak suka dan sipemilik video itu ( kalau ada ) baca, mungkin dia akan batalkan niat nak sebarkan. .:-)

Spt saya katakan - for the sake of discussion.

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 3:52 PM

Tak payah aidkan orang sekarang ni, tak elok. Tunggu je masa kempen PRU13 nanti, aidkan kaw-kaw punya....

Tapi kalau ada, aku pun tak sabor juge ni...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 4:03 PM

"takpun senjata makan Umno, tak kiralah siapapun tuannya !"
tepat sekali haha

....................
Reply To This Comment ...................
May 8, 2012 at 4:04 PM

sekurang2nya kita ikhlas dalam memberi pandangan hehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 8, 2012 at 4:21 PM

aku ponj nak tgk lawa tu anak aljuburi... tp baik tunjukkan lps PRU nanti dah banyak sgt porno puak2 pakatan sial ni... nnti drg manipulate plak... geram siot ngan nurul izzah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 9, 2012 at 9:04 AM

Kata Din "KALAU ADA". So apa kata saya. Apa2 hal kena "tengok / tonton dulu" betul atau tidak orangnya. Kalau dengar cerita terus percaya nanti takut jadi fitnah pulak. So kena "tengok / tonton dulu" then baru komen. Boleh kita komen bersama2 dengan penyokong tegar Nurul. Namun begitu kepada yang anti PR (macam saya) anda perlu menyediakan komen atau jawapan kepada tuduhan2 standard ini.
1. Ini kerja UMNO.
2. Orang UMNO upah SB untuk buat rakaman ini.
3. Kami akan dedahkan pelaku sebenar.
4. Double Nurul digunakan untuk menjatuhkan karier politik Nurul.
5. Sedarlah, dosa memfitnah itu lebih besar dari membunuh (komen dari penyokong yang Islamik sikit.)
6. Nurul diperangkap (alasan famous yang telah diguna pakai oleh Anwar dan Badrol).
7. Nurul mintak kaunseling (alasan terkini yang bunyinya agak "pro" sikit.

Yang lain anda tambah2 lah sendiri.

akuantiPAKATAN.

....................
Reply To This Comment ...................
May 9, 2012 at 9:56 AM

Pandangan aku, kalau ada, elok dibiarkan, dibuat tak tahu. Sebab cuma menambah dosa. Kalau dah memang rasa satu keturunan dia tak elok, cukuplah pendam dalam hati sendiri. Masa undi, jangan pangkah diorang. Buka aib, xbaik Din...

Elok lagi tunjuk video kerja-kerja dan program transformasi kerajaan.

Banyak lagi yang nak kene ditunjuk apa usaha kerajaan ni. Ramai tak tahu. Sume dok kutuk kerjaan xde usaha Islamik langsung, padahal usaha ketengahkan dan naikkan perbankan Islam, xde plak yang nak iktiraf.

Peace...

....................
Reply To This Comment ...................
May 9, 2012 at 10:30 AM

Betul .... apa-apa pun, KITA TONTON DULU !:)

....................
Reply To This Comment ...................
May 9, 2012 at 10:31 AM

hehehehe :))

....................
Reply To This Comment ...................
March 28, 2013 at 11:43 AM

mana video nya admin? mesti panas punya gambar dah tengok cuma perlu sahkan video shj..tq for the info

....................
Reply To This Comment ...................
March 28, 2013 at 8:39 PM

Gambar itu di rakam di pejabat pkr.tak kan umno yang rakam kot. Ini mesti org dalam yang punya kerja.

Post a Comment