........... Empat Gadis Glamer Minggu Lepas | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Empat Gadis Glamer Minggu Lepas

Saturday, April 7, 20123comments

Minggu lepas gambar ini mengungguli carta paling hangat di media alternatif pro Pas.


kalau tak silap ia mula 'gamat' pada 28 Mac dan disebarkan dengan meluas sekali melalui blog, fb dan tweeter.

Sukalah 4 gadis-gadis diatas, glamer giler anda berempat dikalangan orang Pas. Tapi kalau orang Umno merasakan tidak ada apa-apa masalah pun mengenai gambar diatas, well ..... buat tak tahu dah la.

Saja jer nak kabor ....

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
April 7, 2012 at 6:15 PM

x paham.apa masalah dgn gambar ni?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2012 at 8:27 AM

kalu pic mcm ni pun puak Umno x rasa apa2, mmglah Nur tu dh xde..teruskan buat parti mcm ni sampai PRU 13..taktik yg bagus.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2012 at 2:04 PM

anon527: puak kamu pon takde masalah dgn video anwar...

Post a Comment