Relaks Jap, Jom Melancong Ke Kazakhstan, Cantiiiiik wooooh...

Wednesday, March 7, 20126comments

Tiba-tiba terasa nak buat lawatan melancong secara maya la pulak ...... lokal tak mainla. Masa lawatan Najib ke Kazakhstan dulu, saya terpandanglah gambar2 disana, cantik negaranya. So apakata kita lihat2 gambar diKazakhstan terutamanya diselatan dekat bandar bernama Almaty. Cantiiiiiiik woooooooh ......





Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 7, 2012 at 3:55 PM

HAHAHAHAHAHA wa tabik lu bro ! u got style !

....................
Reply To This Comment ...................
March 7, 2012 at 4:57 PM

Gambar no 8 pergunungan tu macam kat Grand Canyon lak

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 7, 2012 at 5:03 PM

Dah stress sgt la tu....hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 7, 2012 at 8:10 PM

Siot ! artikel ni mesti ada kaitan dengan pembelian kondo nfc 1.7juta di almaty, kazakhstan kan ? hahahahaha ....ko ni betulla...

....................
Reply To This Comment ...................
March 8, 2012 at 3:39 AM

Payaaaaah ..... nak promote pakej melancong ke Kazakhstan pun nak dikaitkan dengan isu politik !

....................
Reply To This Comment ...................
June 8, 2012 at 4:58 AM

Tiket, pasport, dompet dah ada! Apa lagi yang perlu sebelum berangkat pergi melancong? --->NAK TAHU? KLIK SINI<---

Post a Comment