GEMPAR ! Anwar Biseksual - Lelaki DAN Perempuan Dua-Dua Anwar Balun !

Tuesday, March 20, 20127comments

                      G E M P A R  !  !  !


Dengan ini saya katakan yang Anwar seorang biseksual dan saya cabar Anwar saman saya di atas kenyataan ini


Ini baru dikatakan berita GEMPAR ! Kalau nak dibandingkan dengan pendedahan Rafizi ...eleh, macam langit dengan bumi. Ini termasuk isu NFC, atau isu Anwar mesra Israel, atau video seks ke apa ke ...

Ini merupakan KENYATAAN TERBUKA, SATU DAKWAAN yang dibuat dalam media, tanpa cakap belit-belit. Ayat yang mudah difahami dan punya hanya SATU MAKSUD - ANWAR SEORANG BISEKSUAL !

Nak terjemah macamana lagi ? Anwar main seks dengan wanita DAN dengan lelaki. Anwar adalah pengamal HOMOSEKS ! Siap CABAR secara TERBUKA supaya Anwar SAMAN kalau tak setuju atau tak puas hati.

Tak perlu nak dipertikaikan, tak perlu sesiapa nak pertahankan. Terserah pada Anwar saja - TERIMA ATAU SAMAN !

"Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual. Dia tidak berhenti walaupun selepas dia keluar dari penjara. Saya meninggalkan dia kerana dia masih meneruskan aktiviti itu, "

"Dia boleh menipu orang ramai, tetapi hakikatnya ialah beliau mahu merosakkan negara. Jika dia berani, panggil saya keluar (ke mahkamah) . Saya boleh mendedahkan di mahkamah siapa budak yang dia telah liwat. Saya cabar Anwar on this matter, bisexual,”

Dengan ini saya katakan yang Anwar seorang biseksual dan saya cabar Anwar saman saya di atas kenyataan ini. Anwar doesn’t want to face the truth, dia bukan anak jantan.

"Sebagai orang yang kenal Anwar, saya perlu mengatakan kepada rakyat bahawa Anwar adalah manusia lidah bercabang, seorang biseksual," kata Datuk KS Nallakaruppan.

 Dari Agenda Daily

Nah, kalau dikata tersalah lapor, ni ada VIDEO lagi.



So ... amacam Anwar ? Nak biarkan saja ? Tak nak saman ? Betul atau Salah Dakwaan Nalla ?

Berita penuh


Senator Datuk KS Nallakaruppan muncul semula hari ini dan mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual dan beliau pernah melihat Anwar 'beraksi' dalam satu sidang media di pejabat Perkasa, Kuala Lumpur.KENYATAAN PENUH LIHAT DI RUANGAN  VIDEO AGENDADAILY
 
Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MUIP) itu turut mencabar Anwar untuk mengambil tindakan undang-undang terhadapnya jika dakwaan itu tidak benar.

Nallakarupan yang berulang kali menyatakan beliau kawan Anwar selama 30 tahun mahu Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat mengeluarkan fatwa membenarkan seorang biseksual menjadi ketua pembangkang.

Beliau sebelum itu menyatakan hairan mengapa Pakatan Rakyat melantik Anwar, seorang biseksual menurut beliau, untuk menjadi ketua pembangkang.

"Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual. Dia tidak berhenti walaupun selepas dia keluar dari penjara. Saya meninggalkan dia kerana dia masih meneruskan aktiviti itu, "kata Nalla.

"Orang ramai menganggap beliau adalah seorang Muslim yang baik, tetapi ia tidak. Saya mencabar beliau, jika dia anak jantan, bawa saya ke mahkamah," tambah beliau.

"Dia boleh menipu orang ramai, tetapi hakikatnya ialah beliau mahu merosakkan negara. Jika dia berani, panggil saya keluar (ke mahkamah) . Saya boleh mendedahkan di mahkamah siapa budak yang dia telah liwat. Saya cabar Anwar on this matter, bisexual,” katanya lagi.

Menurut beliau, jika Anwar menghadapkannya ke mahkamah, beliau akan mendedahkan lebih banyak perkara mengenai Ahli Parlimen Permatang Pauh itu kerana setakat ini pendedahan yang telah beliau buat hanya 30 peratus sahaja.

"Nik Aziz juga harus mengeluarkan fatwa untuk membenarkan biseksual menjadi ketua pembangkang. Mengapa mereka (Pakatan Rakyat) tidak mengambil tindakan ke atas beliau? Mereka mesti mengambil tindakan terhadap perilakunya. Terdapat begitu ramai pemimpin pembangkang, mengapa meletakkan lelaki biseksual (untuk menjadi ketua pembangkang)? " tanya Nalla.

“Dengan ini saya katakan yang Anwar seorang biseksual dan saya cabar Anwar saman saya di atas kenyataan ini. Anwar doesn’t want to face the truth, dia bukan anak jantan.

"Dia (Anwar) tidak ada prinsip. Beliau mahu menjadi Perdana Menteri, itu sahaja. Beliau akan merosakkan apa-apa untuk menjadi Perdana Menteri, "katanya.

Beliau juga memberitahu telah mengadakan pertemuan dengan pemimpin utama PAS untuk mendedahkan siapakah Anwar.

"Saya bersedia jumpa Nik Aziz untuk tujuan yang sama," katanya.

Ditanya apakah sebabnya beliau 'muncul' semula menyerang Anwar, kata Nallakarupan, beliau terpaksa, kerana Anwar 'pusing' Malaysia untuk membohongi rakyat Malaysia.

"Sebagai orang yang kenal Anwar, saya perlu mengatakan kepada rakyat bahawa Anwar adalah manusia lidah bercabang, seorang biseksual," katanya-19/3/2012

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 20, 2012 at 12:22 AM

nanti dia cakap "NI SEMUA KONSPIRASI UMNO"
pengikut banggang dia semua percaya...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 20, 2012 at 12:59 AM

hahahahaha... betol betol...

....................
Reply To This Comment ...................
March 20, 2012 at 1:25 AM

janji syok... balun aja bah...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 20, 2012 at 3:35 PM

betul ka juga ni?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 20, 2012 at 4:23 PM

dari dulu sampai skrg dia mana ada telor nak saman..entah berapa ramai dah orang yang kata betapa buruk moral dia..ada dia peduli?
berani saman paper je..berani debat je..tapi orang2 yang tahu kehidupan peribadi dia, satu orang pun dia tak berani..betul2 takde maruah diri punya orang..

....................
Reply To This Comment ...................
March 20, 2012 at 4:48 PM

saya terfikir apakah orang Pas, Pkr, Dap dan semua yg kepala ABU, sebenarnya TAK KISAH sekiranya Anwar kaki main belakang ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 20, 2012 at 8:02 PM

xkan kisah. kalau kisah pn asalkan bukan umno begitu mendalam sampai sanggup amik org yg x bermoral.

sikap bencikan umno yg melampau sampai merosakkan agama bangsa dan negara. sedangkan Allah SWT bencikan org yg melampau2

silap2 dpt status khalifah lagi.

melayu hampa.

Post a Comment